دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1398 - 01:30
 سالارآملی: 

دومین نشست کارگروه علمی ـ فناوری ایران و سوئیس برگزار می‌شود

قائم‌مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور بین‌الملل گفت: دومین نشست کارگروه علمی ـ فناوری ایران و سوئیس از ۲۶ تا ۲۹ خرداد ماه در شهر برن برگزار می‌شود.
کد خبر : 397280
1560174037-1e8a9944.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حسین سالارآملی با بیان اینکه، سوئیس یکی از کشورهای هدف همکاری‌های علمی دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، گفت: دومین نشست کارگروه علمی - فناوری جمهوری اسلامی ایران و کشور سوئیس از ۲۶ تا ۲۹ خردادماه در شهر برن آغاز به‌کار می‌کند. در این نشست، برنامه‌های آتی همکاری‌های علمی دو کشور برنامه‌ریزی می‌شود و ۱۶ پروژه مشترک فی‌مابین آنها نهایی می‌‌شود.


هیئت ایرانی به سرپرستی حسین سالار آملی قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل و با حضور رؤسای دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی شریف، صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی، شیراز، زنجان، رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون دانشگاه آزاد اسلامی در این کارگروه علمی – فناوری شرکت خواهند کرد.


گفتنی است در سال ۲۰۱۷ میلادی، وزیر، رؤسا و نمایندگان ۱۹ دانشگاه و پژوهشگاه سوئیسی اولین کارگروه علمی کشور را در تهران برگزار کرده‌اند.


انتهای پیام/4084/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته