دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1394 - 11:20
معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی رشت:

اجرای آیین‌نامه آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت در جذب درآمدهای خارج از شهریه موثر است

معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی رشت گفت: اجرای صحیح و دقیق آیین نامه آموزش‌های تخصصی و کاربردی کوتاه مدت در جذب بخشی از درآمدهای خارج از شهریه برای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور موثر است.
کد خبر : 39721

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا فرخ‌بخت فومنی در جلسه کارشناسان مدیریت دانش و آموزش‌های کاربردی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که به میزبانی واحد فومن و شفت برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های برون‌سازمانی با استفاده از قابلیت‌ها، امکانات و ابرازهای دانشگاه آزاد اسلامی در کنار امور درون‌سازمانی مدیران دانش و آموزش‌های کاربردی، در زمینه ایجاد فضا برای جذب درآمدهای غیر از شهریه دانشجویان بسیار اثربخش خواهد بود.


وی تاکید کرد: کیفیت برپایی دوره‌ها در سطوح مختلف نباید فدای کمیت دوره‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی‌ شود.


فرح‌بخت فومنی ادامه داد: همکاران دانشگاه آزاد اسلامی با حضور فعال در دوره‌های آموزشی نیروی انسانی در قالب مدیریت دانش و آموزش‌های کاربردی، در عملیاتی و کاربردی کردن امور و تعالی دانشگاه نقش ایفا خواهند کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در این جلسه گفت: کارشناسان مدیریت دانش و آموزش‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی در تصمیم‌سازی و تصمیم گیری مدیران، به عنوان بازوان روسا و مدیران شناخته می‌شوند.


دکتر سیدسجاد گشتی افزود: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت درون سازمانی و برون سازمانی در حال فعالیت است و در این میان کارشناسان مدیریت دانش و آموزش‌های کاربردی با توجه به آمار و اطلاعات درست و صحیح که حاصل زحمات آنان است، یکی از ابزارهای تصمیم‌گیری در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب