دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام هنرمند مطرح کرد:

28 هزار بازدید از خانواده‌های شاهد در طرح سپاس ماه مبارک رمضان

مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 28 هزار بازدید در طرح سپاس ماه مبارک رمضان با هدف سپاسگزاری از خانواده‌های شاهد و ایثارگر انجام شد.
کد خبر : 397116
139210291654453821945924.jpg

حجت‌الاسلام حسن هنرمند در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درخصوص طرح سپاس گفت: این طرح که اقدامی ملی در جهت تکریم و سپاسگزاری از خانواده‌های شاهد و ایثارگر است، توانسته ارتباط تنگاتنگی را میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برقرار کند.


وی بیان کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر انجام دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر و سپاسگزاری از این سرمایه‌های انقلاب، نام «سپاس» برای این طرح ملی برگزیده شد و تاکنون نیز این طرح ادامه دارد. طرح سپاس در ماه مبارک رمضان نیز به‌صورت ویژه در تمام کشور اجرا شد.


مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های طرح سپاس در ماه مبارک رمضان با توجه به ابعاد معنوی ماه میهمانی خدا و با تأکید بر محوریت مبلغان مذهبی، ائمه جمعه و جماعات و همراهی مدیران ارشد استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار شد. طرح سپاس در ماه مبارک رمضان با تأکید بر ارتقاء کیفیت و استفاده از فضای معنوی ماه میهمانی خدا با هدف ایجاد رضایتمندی در خانواده‌های شاهد و ایثارگر برنامه‌ریزی ابلاغ و اجرایی شد.


هنرمند یادآور شد: اجرای طرح سپاس ویژه ماه مبارک رمضان بر پایه دوری از تحمیل زحمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر برنامه‌ریزی‌شده بود و ما در طرح سپاس ماه مبارک رمضان به دنبال بیان مسائل و احکام شرعی در کنار دلجویی از جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران توانستیم نزدیک به 28 هزار دیدار سراسری در کشور داشته باشیم. طرح سپاسگزاری از خانواده‌های شاهد و ایثارگر بر اساس منویات مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت. در انجام طرح سپاس و حضور در کنار خانواده‌های شاهد و ایثارگر بیش از آنکه بتوانیم خدمت‌رسانی را به این عزیزان ارائه کنیم، خود روحیه می‌گیریم.


انتهای پیام/4072/4100/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته