دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1398 - 11:37
قمی در گفتگو با آنا:

روحانی هم وزیر شود مشکلات آموزش و پرورش حل نمی‌شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در وضعیت موجود اگر خود رئیس جمهور هم سکان وزارت آموزش و پرورش را در دست بگیرد، نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.
کد خبر : 397112

محمد قمی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، گفت: در وضعیت حاضر و با وجود مشکلات آموزش و پرورش اگر خود رئیس جمهور نیز سکان هدایت وزارت آموزش و پرورش را در دست بگیرد، نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و مطالبات فرهنگیان را به نتیجه برساند.


وی با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم مشکلات آموزش و پرورش را برطرف کنیم باید این وزارتخانه در اولویت اول نظام و دولت قرار گیرد، افزود: با توجه به مشکلات کشور و مسائلی که در آموزش و پرورش وجود دارد، باید عزم کل نظام جزم شود تا این مشکلات تا حدودی برطرف شوند. باید نگرش جامعه در خصوص فرهنگیان تغییر کرده و برای افزایش شأن معلم برنامه‌ریزی طولانی‌مدت صورت گیرد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات آموزش و پرورش در چندین حوزه مختلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای آموزش و پرورش نمی‌توان کاری اساسی انجام داد زیرا وزرای قبلی نیز زحمتکش بودند و تلاش می‌کردند تا مشکلات فرهنگیان را برطرف کنند اما مشکل اینجاست که اختیاری برای حل مشکلات نداشتند و این تغییر هم نمی‌تواند راهکاری برای حل معضلات آموزش و پرورش باشد.


انتهای پیام/4087/4076/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته