دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1398 - 11:32

بی‌اطلاعی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از تصمیم تاج

انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید در حالی امروز اعلام شد که بلافاصله کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان از انتخاب این مربی اظهار بی‌اطلاعی کردند.
کد خبر : 397107
34026.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بالاخره پس از کش و قوس فراوان سرمربی تیم ملی امید از سوی فدراسیون فوتبال انتخاب شد. سال گذشته هدایت تیم ملی فوتبال امید به کرانچار سپرده شد اما به دلیل نتایج ضعیفی که این مربی در تیم امید به دست آورد باعث شد او اوایل امسال از ایران برود و چند ماهی تیم ملی فوتبال امید بدون سرمربی و بلاتکلیف باشد.


فدراسیون فوتبال پس از پیشنهادهای متعددی که به مربیان مختلف داد و هر بار آنها دست رد به سینه فدراسیون فوتبال می‌زدند صبح امروز هدایت تیم ملی فوتبال امید را به فرهاد مجیدی سپرد. البته هنوز چند دقیقه‌ای از انتشار این خبر نگذشته بود که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند که برای انتخاب سرمربی تیم امید با آنها هیچ مشورتی نشده است و این دو نهاد از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید بی‌خبر بودند. 


دو نهاد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پس از انتخاب فرهاد مجیدی اعلام کردند که او بازیکن بزرگ و مطرحی در فوتبال ایران بوده اما در مورد انتخاب  او با این دو نهاد متولی هیچ مشورتی صورت نگرفته است و فدراسیون فوتبال خودش به تنهایی در مورد انتخاب مجیدی تصمیم گرفته است. 


با توجه به موضع وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی، به نظر می‌رسد این دو نهاد با انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید خیلی موافق نبود‌ه‌اند. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته