دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1398 - 09:17
حراجی مطرح کرد:

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد دارای بیشترین عضو هیئت‌علمی کشور

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی گفت: این دانشکده بیشترین عضو هیئت علمی را در بین دانشکده‌های دندانپزشکی کشور داراست.
کد خبر : 397055
87.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، افشین حراجی صبح امروز در مراسم دیدار دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت‌: دانشکده دندانپزشکی از سال 1365 کار خود را شروع کرده  و بیش از ۱۵ هزار مترمربع فضای آموزشی در اختیار دارد. 


وی در این دیدار که در دانشکده دندانپزشکی  برگزار شد افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۱۴ درصد دانشجویان دندانپزشکی کشور را به خود اختصاص داده است و با بیش از یک‌هزار و 100 دانشجوی دکتری حرفه‌ای و ۱۵۶ عضو هیئت‌علمی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. 


رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی اظهار کرد: این دانشکده بیشترین عضو هیئت‌علمی را در بین دانشکده‌های دندانپزشکی کشور داراست و نسبت دانشجو به استاد 7 به 6 است که در بین سایر دانشکده‌ها بی‌نظیر است.


حراجی ادامه داد: از ۴۰ هزار دندانپزشک کشور، بیش از ۶ هزار نفر آن فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی هستند که نتیجه خیره‌کننده‌ای است. امروز دانش‌آموختگان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران رتبه‌های برتر آزمون دستیاری و بورد را به خود اختصاص داده‌اند.


وی با برشمردن افتخارات فرهنگی این دانشکده تصریح کرد: هرساله جوایز و اختراعات فراوانی از سوی دانشجویان و استادان این دانشکده کسب می‌شود. پنج گروه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران جزء برترین‌های وزارت بهداشت بوده و در سالیان گذشته این دانشکده در لیست برترین‌های نظام رتبه‌بندی شانگهای  قرار گرفته است.


رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با اشاره به چشم‌انداز دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۴ افزود: دوره‌های فوق‌تخصصی و مرکز ترمیم ضایعات شکاف کام و لب در بیمارستان فرهيختگان راه اندازی می‌شود.


انتهای پیام/4107/4116/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته