دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شاد در گفتگو با آنا:

بیش از 9 هزار زائر از خراسان رضوی به سرزمین وحی اعزام می‌شود

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی از اعزام 9 هزار و 65 زائر در قالب 65 کاروان از استان خراسان به سرزمین وحی خبر داد.
کد خبر : 397042
IMG11003121.jpg

جواد شاد در گفتگو با خبرنگار حوزه حج و زیارت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، به آمار زائران استان خراسان رضوی برای اعزام به حج تمتع اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، قرار است که امسال 9 هزار و 65 نفر در قالب 65 کاروان از خراسان رضوی به سرزمین وحی اعزام شوند.


وی با بیان اینکه بیشتر آمار اعزام زائران پس از تهران به استان خراسان اختصاص دارد، افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام زائران صورت گرفته است که ان‌شاءالله به‌زودی صدور ویزای الکترونیکی زائران حج تمتع آغاز خواهد شد.


مدیر حج و زیارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی حج تمتع ویژه زائران این استان از ابتدای فروردین 1398 به‌صورت کاروانی و متمرکز آغاز شده است که در ماه مبارک رمضان شاهد حضور باشکوه زائران در جلسات اسرار و معارف حج بودیم و خوشبختانه در این دوره برنامه‌های معنوی خوبی برای زائران تدارک دیده‌ شده بود.


وی یادآور شد: حج و زیارت خراسان رضوی با دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری تعامل بسیار خوبی دارد و توانسته در این مدت جلسات آموزشی خوبی را در سطح استان و شهرستان برگزار کند.


شاد تصریح کرد: تمامی پروازهای زائران خراسان به سرزمین وحی از مشهد مقدس انجام می‌گیرد و تنها یک کاروان مختص خراسان جنوبی است که این کاروان از ایستگاه بیرجند انجام می‌گیرد.


انتهای پیام/4072/4090/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته