دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1398 - 12:33
به‌صورت داخلی انجام شد؛

راه‌اندازی سامانه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد یزد

سامانه داخلی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد راه‌اندازی شد.
کد خبر : 396857
IMG_9977.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، «نما» عنوان سامانه داخلی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بوده که به‌تازگی راه‌‌اندازی شده است.


مسئول آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این‌باره به آنا گفت: گستردگی ‌آزمایشگاه‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در تمام کشور، شرایط خوبی را برای تحقیقات و پژوهش در اختیار دانشجویان قرار ‌داده است تا مسیر بالندگی و توسعه را به خوبی هموار کنند.


محمدمهدی جعفری نسب اظهار کرد: در واقع شبکه‌سازی و تهیه بانک اطلاعاتی ‌آزمایشگاهی واحد یزد می‌تواند ابزار کارآمدی برای همه ظرفیت‌های موجود و استفاده از امکانات، صرفه‌جویی حداکثری و جلوگیری از خرید‌های تکراری قبل در همه بخش‌های مختلف دانشگاه باشد.


وی، ایجاد و توسعه سامانه آزمایشگاه‌های همکار، افزایش قابلیت پاسخگویی به نیازهای آزمايشگاهی و پژوهشی و تحقيقاتی در دانشگاه‌های استان یزد، حمایت از تولیدات دانشگاه‌ها در حيطه تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی، توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی با سایر آزمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی و اتصال هزاران آزمایشگاه و کارگاه به یکدیگر را بخشی از ویژگی‌های سامانه همکار آزاد (ساها) دانشگاه آزاد اسلامی دانست.


مسئول آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: سامانه جدید آزمایشگاهی (نما) توسط اداره فناوری و اطلاعات واحد يزد می‌تواند گام بلندی در عرصه استفاده‌کنندگان از خدمات آزمايشگاهی در داخل استان  یزد بردارد.


جعفری‌نسب افزود: کلیپ و کتابچه‌ای از قابلیت‌های این سامانه تهیه شده و در اختیار استادان و دانشجویان قرار گرفته است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته