دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حجت‌الاسلام‌ شهیدی درگذشت همسر و مادر شهیدان سجادیان را تسلیت گفت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، درگذشت همسر و مادر شهیدان سجادیان را تسلیت گفت.
کد خبر : 396812
89676_3671061100_1000_667.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی با صدور پیامی درگذشت همسر و مادر شهیدان سجادیان را تسلیت گفت. در متن پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،‌ معاون رئیس جمهور و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است: خانواده محترم شهیدان گرانقدر سجادیان، صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.


در ادامه این پیام آمده است: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجيه خانم حلیمه خانیان» مادر گرامی شهیدان معزز «سید داود، سید کاظم، سید کریم و سید ابوالقاسم سجادیان» و همسر گرانقدر شهید معظم «سید حمزه سجادیان» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم. از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.


گفتنی است؛ شهیدان سید داود و سید کاظم سجادیان ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات الی بیت‌المقدس به شهادت رسیدند. شهیدان سید کریم و سید قاسم سجادیان نیز به ترتیب در دی‌ماه و فروردین‌ماه سال‌های ۱۳۶۱ و ۱۳۶۲ در مناطق فکه و ابوغریب جاویدالاثر شدند. پیکر این دو شهید والامقام در سال‌های ۱۳۷۲ و ۱۳۷۳ به میهن بازگشت. پدر شهیدان نیز در اعزام سوم خود به جبهه‌های جنگ تحمیلی در ۱۰ دی‌ماه ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد شهید
ارسال نظر
قالیشویی ادیب