کدام شبکههای اجتماعی از روش بازاریابی B۲B استفاده میکنند؟

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت statista، شبکه اجتماعی لینکدین بهعنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات کاریابی فعالیت خود را از سال ۲۰۰۳ آغاز کرد.
این شبکه اجتماعی بهعنوان یک واسطه عمل میکند که در این راستا افراد جویای کار که از طریق درج رزومه خود در لینکدین اقدام کردند را به کارفرمایان و استخدامکنندگان که اطلاعات مورد نیاز برای استخدام نیروی کار مورد نظرشان را از طریق آگهی در این شبکه اجتماعی درج کردند، متصل میکند.
این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۶ توسط مایکروسافت خریداری شده و بهعنوان یکی از شرکتهای تابعه آن در آمد.
این پلتفرم در سال ۲۰۱۸ حدود ۵,۳ میلیارد دلار درآمد برای شرکت مایکروسافت کسب کرده است.
از مهمترین ابزارهای کسب درآمد لینکدین را میتوان در بخش تجارت به تجارت (B۲B) که در آن تمرکز بر فروش محصولات و خدمات به شرکتهای دیگر است و همچنین کسب درآمد بهواسطه فروش اطلاعات اعضای خود به شرکتهای جویای نیروی کار حرفهای دانست.
پلتفرم لینکدین دومین شبکه اجتماعی پس از فیسبوک است که در آن از روش بازاریابی تجارت به تجارت (B۲B) استفاده میشود.
انتهای پیام/۴۱۰۵/
انتهای پیام/