دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1393 - 15:16

«ایندیپندنت»: داعش موجب اتحاد کشورهای عربی شده است

روزنامه «ایندیپندنت» در گزارشی می‌نویسد گروه تروریستی داعش موجب تشکیل اتحادیه عربی شده است که آمریکا و ناتو از طریق آن به مقاصد و اهداف خود نائل می‌آیند.
کد خبر : 3967

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا و به نقل از خبرگزاری «ایندیپندنت»، در حالی که واشنگتن و ناتو در اضطراب و سر در گمی حمله به داعش بودند، اقدامات این گروه تروریستی موجب تشکیل اتحادی عربی شده است که به بمباران دشمنان غرب می‌پردازد.
اعدام ۲۱ کارگر مسیحی مصری توسط گروه تروریستی داعش، «عبدالفتاح السیسی» را دیگر بار به صحنه جنگ کشاند و زنده سوزاندن خلبان اردنی موجب ۵۶ حمله هوایی اردن شد که حمایت امارات متحده عربی و بحرین و عمان را در پی داشت و نیروی هوایی لیبی نیز به حمایت از دو دولت رقیب خود در مبارزه با داعش برخاست.


«ایندیپندنت» این‌گونه می‌نویسد که اکنون رئیس جمهور اوباما و پنتاگون می‌توانند با خیالی آسوده متحدان «میانه‌رو» خود در خاورمیانه را ببینند که به جای آن‌ها وارد جنگ با تروریسم شده‌اند.
بنابراین هیچ نیروی نظامی زمینی غربی لازم نیست وارد خاک منطقه شود و جان هیچ سرباز غربی به خطر نمی‌افتد و اگرچه هر عراقی متنفر از داعش، هر شیعه عراقی و مسیحیان منطقه، چه اهل لیبی و چه هر کشور عربی دیگر از پیامدهای این وقایع رنج بسیار می‌برد اما این عرب است که عرب را می‌کشد. آمریکایی‌ها و همچنین اسرائیلی‌ها در امان خواهند بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته