دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1394 - 09:23

اینتر صدرنشین کالچو باقی ماند/ اولین پیروزی یوونتوس در شب تحقیر لاتزیو

هفته چهارم سری آ ایتالیا در حالی با برتری پرگل ناپولی برابر لاتزیو به پایان رسید که اینترمیلان با توجه به پیروزی که در خانه کیه‌وو به دست آورد صدرنشینی خود را در کالچو حفظ کرد.
کد خبر : 39666

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه دیدارهای هفته چهارم سری آ ایتالیا دیروز 8 دیدار برگزار شد. در نخستین بازی اینتر موفق شد میزبان خود کیه‌وو را با تک گل دقیقه 42 مائورو ایکاردی شکست دهد. نراتزوری با این پیروزی که چهارمین برد متوالی‌اش در این فصل بود، 12 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی سری A مستحکم کرد.


یوونتوس پس از پیروزی با ارزشی که هفته گذشته در خانه منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد، توانست اولین پیروزی این فصل خود را در خانه جنوا کسب کند. قهرمان فصل گذشته کالچو در خانه جنوا با 2 گل برنده شد. لامانا (گل به خودی) در دقیقه 37 و پل پوگبا دقیقه 60 دو گل بانوی پیر را در این دیدار به ثمر رساندند.


رم که در 3 هفته نخست نتایج خوبی گرفته بود این هفته در خانه خود مقابل ساسولو متوقف شد و به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. این تساوی در حالی به دست آمد که جالوروسی دو مرتبه از حریف خود عقب افتاده بود. فرانچسکو توتی در دقیقه 36 و محمد صلاح در دقیقه 49 برای رم گلزنی کردند و گرگویر دفرل در دقیقه 22 و متئو پولیتانو در دقیقه 45 گل‌های ساسولو را به ثمر رساندند. رمی‌ها با این تساوی هشت امتیازی شدند و در رده چهارم جدول قرار گرفتند.


در آخرین پیکار این هفته سری آ ایتالیا ناپولی در ورزشگاه سان پائولو میزبان لاتزیو بود و موفق شد 5 بر صفر رقیب دیرینه را درهم بکوبد. در این پیکار ابتدا گونزالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی دقیقه 15 گلزنی کرد. سپس در دقیقه 36 نوبت به لوریو رسید تا گل دوم ناپلی ها را بزند. تیم برنده در دقایق 49، 60 و 80 توسط اینسینه، ایگواین و گابادیانی گل های بعدی را زد.


نتایج سایر بازی‌های دیروز به شرح زیر است:


آتالانتا یک - هلاس ورونا یک


بولونیا یک - فروسینونه صفر


تورینو 2 - سامپدوریا صفر


کارپی صفر - فیورنتینا یک


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته