دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت:

12 دانشجوی واحد جیرفت در آزمون دکتری دانشگاه‌های دولتی و آزاد پذیرفته شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اعلام کرد: مقدمات و تمهیدات لازم برای تسهیل شدن ثبت‌نام دانشجویان از لحاظ امکانات رفاهی، آموزشی و خوابگاه‌ها اندیشیده شده است.
کد خبر : 39663

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجید خزاعی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت توجه ویژه به گسترش تحصیلات تکمیلی و ارتقای سطح کیفی در این واحد دانشگاهی داشته است و همچنین تسهیلات مورد نیاز در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به دانشجویان ارائه خواهد شد.


وی بیان کرد: رشته‌های تحصیلات تکمیلی اکنون 19 رشته است که 2 رشته آن دکتری بوده و مورد استقبال جویندگان علم قرار گرفته است.


رئیس واحد جیرفت گفت: دوازده نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در آزمون مقطع دکتری دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی پذیرفته شدند که از این تعداد 7 نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و 4 نفر دیگر در دانشگاه‌های اراک، یزد و وین (پایتخت اتریش) مشغول به تحصیل می‌شوند که این نشان از فراگیری علم به صورت‌های پیوسته در جامعه امروزی خواهد بود.


وی در ادامه مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از سال 93 توانسته است در رشته ادبیات فارسی در مقطع دکتری دانشجو بپذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته