دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس واحد جیرفت: معلمان دانش‌آموزان را به سوی آموزش استاندارد هدایت کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: افرادی که پا به عرصه علم و معلمی می‌گذارند باید از دانش و اطلاعات کافی برخوردار باشند و همگام با علم روز دانش‌آموزان و فراگیران را به سوی آموزش استاندارد هدایت کنند.
کد خبر : 39662

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجید خزاعی در جلسه هم‌اندیشی با مدیران، کارکنان و معلمان مدارس سما شهرستان جیرفت در محل سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد، معلمان را پیشتازان عرصه علم وادب دانست و بیان کرد: در آستانه بیستمین سالگرد تولد فرزند برومند و خلف دانشگاه آزاد اسلامی به نام سما هستیم که به عبارتی آغاز دهه سوم است که به همه عزیزان که در راستای تعلیم و آموزش حرکت می‌کنند، تبریک می‌گوئیم.


خزاعی افزود: در آستانه ماه مهر، ماه علم و دانش قرار داریم، ماهی که دروازه علم و معرفت به روی نونهالان و دانش‌آموزان و معلمان باز می‌شود، که می‌طلبد با جدیت بیشتر، محیطی با نشاط و علمی را برای فرزندان شهرمان فراهم کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت نکات و دستورالعمل‌هایی را درباره مسائل مختلف به مدیران و معلمان مدارس سما یادآور شد و گفت: یکی از مواردی که در مدیریت مدارس و مراکز آموزشی حائز اهمیت است برنامه‌ریزی جامع و کامل در همه ابعاد است که باید به گونه‌ای رعایت شود که موجب رشد و شکوفایی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت شویم.


خزاعی با تأکید بر اهتمام ورزیدن به تشکیل منظم شورای مدارس بیان کرد: توجه به تشکیل شورای دبیران یکی از اولویت‌هایی است که در رأس امور آموزشی به دانش‌آموزان خواهد بود و در تشکیل این جلسات باید ظرفیت‌ها شناسایی و در تقویت آنها به صورت شبانه روز تلاش کنید.


وی گفت: حوزه مدارس سما در کرمان حرف اول را می‌زند که این نتیجه تلاش شما بوده و توقع داریم این حرکت پرشتاب نباید متوقف شود.


وی توقع والدین دانش‌آموزان را از مدارس سما بسیار بالا دانست و در این حوزه پیشنهادات و راهکارهایی را ارائه کرد.


رئیس واحد جیرفت گفت: معلم‌ها در این مسیر بزرگ آموزشی باید روح خود را پالایش کنند و در تزکیه خود کوشا باشند و در این راه همه ما شرعاً و قانوناً مؤظف هستیم که نهایت تلاش خود را انجام بدهیم.


در ادامه این جلسه معاون سما واحد جیرفت نیز با بیان گزارشی از وضعیت موجود سما اظهار کرد: استقبال کم نظیر مردم از مدارس سما به دلیل ارتقای کیفیت این مدارس بوده که اکنون به دلیل استقبال فراوان حاضر به ثبت‌نام همه متقاضیان نخواهیم بود.


مهدی تکاور همچنین توصیه‌های لازم را به مدیران و معلمان مدارس ارائه کرد.


در پایان جلسه مدیران و معلم‌ها به بیان دیدگاه‌ها خود در زمینه‌های مختلف پرداختند و به چند نفر از آنان با اهداء لوح قدرانی صورت گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته