دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1394 - 22:24

برانکو ایوانکوویچ : اخطار طارمی و مکانی درست نبود/ باید در 90 دقیقه ملوان را می‌بردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اخطار سوشا مکانی و طارمی و یکی دو بازیکن دیگر درست نبود و شاید این تصمیمات داور باعث شکست ما می‌شد.
کد خبر : 39650

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در نشست مطبوعاتی حاضر شد و گفت: رئیس باشگاه بعد از این بازی به رختکن آمد و به من گفت که متاسفانه ما باید جلوی ۱۵ بازیکن بازی کنیم. جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم. خیلی عالی بازی کردیم. ما باید در طول ۹۰ دقیقه به پیروزی می رسیدیم اما از موقعیت هایی که داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم.


وی در مورد مصدومیت کفشگری قبل از شروع مسابقه گفت: در آخرین لحظات که این بازیکن داشت گرم می کرد دچار مصدومیت شد و ما یک ماه این بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت. ما مجبور شدیم به نوراللهی بازی بدهیم که بعد از عمل جراحی برگشته است و نباید فشار زیادی به او بیاوریم.


سرمربی پرسپولیس در مورد نحوه قضاوت داور در بازی با ملوان، گفت: شما بازیکنان ما را درک کنید و 6 مسابقه رسمی داشتیم که در 4 بازی از داور متضرر شدیم و باید بازیکنان را درک کرد که به بازیکنان اعتراض کنند. اخطار سوشا مکانی و طارمی و یکی دو بازیکن دیگر درست نبود و شاید این تصمیمات داور باعث شکست ما می‌شد. هیچ‌کس نفهمید دلیل اخطار مکانی چه بود و داور چهارم یک اشاره کرد و داور کارت زرد به او نشان داد. خطای طارمی خیلی تصادفی بود و پشت هم دو کارت زرد به او داده شد و اخراج شد.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چه تدبیری دارید تا بازیکنان شما اینقدر به داوری اعتراض نکنند یا کارت سهل انگارانه نگیرند گفت: همانطور که گفتم این کارت زردها بی مورد به بازیکنان ما داده شده و طبیعتا در این شرایط بازیکن عصبانی می شود. این در حالی بود که داور فقط یک کارت زرد به بازیکنان حریف داد. من واقعا از داوری راضی نیستم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب