دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1398 - 14:32
لیگ ملت‌های والیبال؛

شکست شاگردان کولاکوویچ مقابل برزیل

در هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال تیم ایران مقابل برزیل شکست خورد.
کد خبر : 396450
2574061.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از امروز آغاز شد و تیم ملی ایران در نخستین دیدار هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 11:10 دقیقه به مصاف برزیل رفت. 


تیم ملی والیبال ایران هفته اول شروع طوفانی داشت و توانست با سه پیروزی مقابل تیم‌های ایتالیا، چین و آلمان و با کسب 9 امتیاز شیرین به عنوان تیم صدرنشین به استقبال هفته دوم برود. 


سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، سید محمد موسوی، پوریا فیاضی، امیر غفور و علی شفیعی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) با لباس سرمه‌ای روبه‌روی برزیل زردپوش قرار گرفتند.


ست اول: 25 بر 23 به سود ایران


ست اول هر دو تیم به صورت پایاپای پیش‌ رفتند اما در ادامه ملی‌پوشان موفق شدند وقت استراحت فنی اول را از آن خود کنند. برتری بلندقامتان ایران پس از وقت استراحت همچنان ادامه پیدا کرد تا امتیاز به عدد 13 رسید و سرمربی برزیل تقاضای وقت استراحت کرد. 


با درخشش محمد موسوی باز هم ایران تیم برتر میدان بود و برزیلی‌ها نتوانستند به ایران برسند تا اینکه وقت استراحت فنی دوم هم به سود ایران گرفته شد. با درخشش ملی‌پوشان والیبال و به خصوص موسوی ایران جلو افتاد تا این ست با امتیاز 25 بر 23 به سود ایران تمام شود.


ست دوم: ۱۳ - ۲۳ برزیل


در ست  دوم برزیلی‌ها شروع خوبی داشتند و توانستند با کارهای سرعتی از ایران پیش‌ بیفتند و نخستین امتیاز استراحت فنی را از آن خود کنند. در ادامه باز هم این برزیل بود که توانست فاصله‌اش را با ایران زیاد کند و با سرویس‌های خوب وقت استراحت فنی دوم هم از آن خود کنند. بعد از وقت استراحت فنی دوم سرمربی تیم یلی و کریمی دو بازیکن جوان و تازه نفس تیم را جایگزین غفور و معروف کرد. در ادامه بازی برزیل موفق شد این ست را از آن خود کند. 


ست سوم: ۲۵ - ۲۱ ایران


در شروع ست سوم ایران توانست از حریف خود پیشی بگیرد اما هشتمین امتیاز نصیب برزیل شد و توانستند وقت استراحت فنی اول را بگیرند. وقت استراحت فنی دوم هم نصیب برزیلی‌ها شد. پس از آن عملکرد ایران بهتر شد و توانستند برابر برزیل دفاع خوب داشته باشند تا در  امتیاز 17 بازی تساوی شود. با حمله‌های خوب و سرویس بازیکنان ایران این ست با امتیاز 25 بر 21 به سود ایران تمام شد.


ست چهارم: 31-33 برزیل


در ست چهارم ایران توانست از حریف خود پیشی بگیرد و نخستین وقت استراحت را از آن خود کند. روند خوب ملی‌پوشان ایران باعث شد امتیاز فنی دوم هم نصیب ایران شود.  با ورود دو تیم به زمین بازی‌، برزیلی‌ها سه امتیاز متوالی کسب کردند و در امتیاز ۲۱ بازی به تساوی رسید. در حالی که ایران می‌توانست پیروز باشد اما با درخشش لئال در ترکیب برزیل بازی ادامه پیدا کرد و تکلیف به امتیازهای بالای 25 کشیده شد. در امتیازات پایانی هر دو تیم در تلاش بودند با سرویس‌های قدرتی برنده میدان شوند اما در نهایت با یک سرویس خوب از سوی برزیلی‌ها این بازی با نتیجه 33 بر 31 به سود آنها تمام شد.


ست پنجم:  ۱۰ - ۱۵ برزیل


ست پنجم با هنرنمایی فیاضی برای ایران آغاز شد، اما در ادامه با اشتباه عبادی‌پور، تیم حریف پیش افتاد، در ادامه اشتباهات ملی‌پوشان والیبال زیاد شد و آنها نتوانستند برزیلی‌ها را شکست دهند و در نهایت این ست با  نتیجه ۱۰ - ۱۵ به سود برزیل تمام شد.


تیم ملی والیبال کشورمان فردا در دومین بازی خود ساعت 10:40 دقیقه به مصاف آرژانتین می‌رود. 


انتهای پیام/4057/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته