دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان:

نگاه مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر را رفع کرده است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: نگاه گسترده و ارزشمند مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی استان در اولویت بخشیدن به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر باعث مرتفع شدن مسائل و مشکلات این حوزه شده‌ است.
کد خبر : 39637

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عباس پالاش در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ستاد شاهد و ایثارگر واحد زاهدان، با توجه به خدماتی که به دانشجویان ارائه می‌شود، بهترین ستاد استان است.


این مسئول با بیان اینکه هیچ دانشجوی شاهد و ایثارگری به دلیل عدم پرداخت شهریه با مشکل مواجه نشده‌ است، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خدمات آموزشی مطلوبی را به منصه ظهور رسانده است.


وی با استقبال از برنامه‌های فرهنگی انجام شده در حوزه‌ ستاد شاهد و ایثارگر اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌های فرهنگی در این مجموعه عظیم دانشگاهی مستمر باشد و شاهد انجام فعالیت‌های اثرگذار توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این زمینه باشیم.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان هم با تأکید بر اولویت برنامه‌های فرهنگی و اسلامی گفت: تمام مدیران موظف به تبیین ارزش‌های دینی و اسلامی هستند و باید برنامه‌هایی اثربخشی اجرا شود تا نسل جدید که در دوران غرورآفرین هشت سال دفاع مقدس حضور نداشتند، ارزش‌های آن دوران را سرلوحه زندگی قرار دهند.


امین‌رضا کمالیان با بیان اینکه آمار دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بالاتر از دیگر مراکز آموزش عالی است، عنوان کرد: آنچه باعث پیشرفت جامعه و کشور شد از خودگذشتگی و فداکاری‌های مردان و زنان غیور و شهیدپرور در دوران هشت سال دفاع مقدس است و باید این فرهنگ ایثار با تبیین درست تداوم یابد.


وی افزود: مسئول انتقال ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس دانشگاه و محیط‌های علمی و فرهنگی هستند و در این راستا باید امکانات رفاهی مناسب در اختیار دانشجویان شاهد و ایثارگر قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب