دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1398 - 12:12
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی:

سازمان تأمین اجتماعی برای تشخیص طلاق صوری راهکارهای متعددی دارد

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای تشخیص طلاق صوری راهکارهای متعددی دارد.
کد خبر : 396340
124332028_163687475afdab.jpg

محمدحسن زدا در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه اجتماعی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره طلاق‌های صوری اظهار کرد: طلاق‌های صوری برای دریافت مستمری پدر فوت‌شده هم در تهران و هم در شهرستان وجود دارد اما در تهران کم است و آنقدر نیست که رسانه‌ای شود.


وی افزود: البته این مورد برای برخی صنف‌های دیگر هم هست و این مشکلات وجود دارد اما بعضی افراد محدود و کمی هستند که از این مورد سوءاستفاده می‌کنند.


سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: به این منظور این سازمان راهکارهای متعددی برای شناسایی این افراد در نظر می‌گیرد یعنی از راه‌های مختلف متوجه این دور زدن می‌شود مثل گزارش ثبت احوال، بازرسی، چک کردن به صورت آنلاین، بازدید میدانی و بقیه راه‌های منتهی به شناسایی این مورد. البته سال‌هاست که این مورد اتفاق می‌افتد و وجود دارد و منکر آن نمی شویم اما تعداد زیادی نیست.


زدا گفت: در صورت مشاهده و مشخص شدن این تخلف از سوی زنانی که با طلاق صوری و داشتن صیغه محرمیت با همسرش برای گرفتن حقوق متوفی پدر به زندگی‌شان ادامه می‌دهند، برخورد خواهیم کرد و حتی تمام پول‌های دریافتی را از وی پس خواهیم گرفت.


انتهای پیام/4046/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
زیبا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
۰
تامین اجتماعی سالهاست از پول مردم بیچاره به کارکنان خود حقوق های نجومی میدهد. سفرهای لاکچری و وام های با سود اندک و ژتون روزانه غذا و........کاش یک بازرسی با وجدان از این سازمان که سالهاست خون مردم رو تو شیشه کرده انجام میشد.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
۰
امیدوارم که این اندک حقوق و به بازماندگان حتی بعد ازدواج بدید چندر غاز به کجای شما برمیخوره هرروز دارید خون مردمو تو شیشه میکنید بزارید مردم زندگی کنن حداقل این حقوقو به یه زخمی بزنن
هلدینگ شایسته