دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دختر نوجوانی که «موج پنجم» نابودی انسان را از سر می‌گذراند + تصاویر و ویدئو (تریلر)

تریلر فیلم علمی-تخیلی دلهره‌آور «موج پنجم» منتشر شد.
کد خبر : 39620

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم «موج پنجم» (The 5th Wave) با بازی کلویی گریس مورتز در نقش یکی از آخرین زنده‌ماندگان روی زمین پس از پنج موج حمله بیگانه‌های فضایی آماده نمایش شد.



فیلم «موج پنجم» اقتباس از رمان پرفروشی است به‌قلم ریک یانسی درباره زندگی مردمان روی زمین پس از تحمل چهار موج حمله بیگانه‌های فضایی که در هر موج مرگبارتر شده است. در تریلر این فیلم که در لینک ذیل می‌توانید آن را تماشا کنید، چهار موج اول نابودی انسان به دست موجودات فضایی به این شرح فهرست شده است:


موج اول: تاریکی، موج دوم: ویرانی، موج سوم: بیماری، موج چهارم: تهاجم .... و موج پنجم که قرار است در این فیلم تصویر شود.






تریلر «موج پنجم» - فرمت: MP4 حجم: 11.1 مگابایت


فیلمنامه «موج پنجم» را سوزانا گرانت (نویسنده «پوکاهانتس»، «ارین براکوویچ» و «28 روز») بر اساس رمان ریک یانسی نوشته و جی. بلیکسن (کارگردان «ناپدید شدن آلیس کرید») فیلم را کارگردانی کرده است. توبی مگوایر بازیگر «مرد عنکبوتی» از تهیه‌کنندگان این فیلم است.



کلویی گریس مورتز پشت صحنه فیلم «موج پنجم»


نقش قهرمان داستان، دختری نوجوان به نام کیسی را در این فیلم کلویی گریس مورتز بازیگر «هوگو»، «کری»، «سایه‌های تاریک» و «بزن بهادر» بازی می‌کند. او در این داستان یکی از معدود جان به‌در بردگان است که فرار کرده است و تلاش می‌کند برادر کوچک خود را نجات بدهد. هنگامی که کیسی برای رویارویی با پنجمین موج مرگبار و اجتناب‌ناپذیر حمله بیگانه‌ها آماده می‌شود، با مرد جوانی ملاقات می‌کند که به آخرین امید او بدل می‌شود.



پوستر «موج پنجم»


ران لیوینگستن، لیو شرایبر، نیک رابینسن، ماریا بِلو و مایکا مونرو از دیگر بازیگران «موج پنجم» هستند.



فیلم «موج پنجم» از تاریخ 15 ژانویه 2016 (25 دی 1394) در آمریکا به روی پرده خواهد رفت.



گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب