دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون جدید اداری و مالی و مدیرکل حراست واحد اهواز معرفی شدند

مراسم تکریم و معارفه معاون اداری و مالی و همچنین مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.
کد خبر : 39612

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ رئیس واحد اهواز در این مراسم که با حضور معاونان، روسای دانشکده‌ها و برخی از مدیران این واحد دانشگاهی برگزار شده بود، با بیان اینکه مسئولیت یک وظیفه سنگین است، گفت: دوران مسئولیت، دوران سختی و رنج‌هاست که تحمل و رفع مشکلات و مسایل دانشجویان، استادان و کارکنان می‌تواند در باروری و ارتقای روحی نقش مهمی را داشته باشد .


دکتر شهرام لک با تصریح اینکه دوران مسئولیت یک فرصت ناب برای کمک به جامعه است، افزود: مدیران و مسئولان دانشگاهی به واسطه نوع خدمت خود که به تبع آن موجب پیشرفت و نشاط علمی و فرهنگی جامعه می‌شود، ارزش و اهمیت بیشتری را دارند.


دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان این مطلب که در طول سی و سه سال گذشته، سکان دانشگاه آزاد اسلامی به دست جوانان و نخبگان جامعه بوده است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی این فرصت را در اختیار جوانان کشور قرار داد که بتوانند مسئولیت‌های بزرگ کشوری را در راستای خدمت رسانی و اعتلا طلبی انجام دهند .


وی افزود: امروز جوانان کشور همانند رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و ذره‌ای از ارزش‌های خود عقب نشینی نکرده‌اند.


لک با توصیه به اینکه با پایان یافتن هر مسئولیتی، یک مسئولیت دیگری شروع می‌شود گفت: مدیران سابق موظف به انتقال تجربه‌ها، دیدگاه ها و پیشنهادات خود برای رفع سریعتر و بهتر امور هستند.


در پایان این مراسم، دکتر محمدرضا شریفی به عنوان معاون اداری و مالی واحد اهواز منصوب و از خدمات دکتر جعفر ملک محمدی معاون سابق این حوزه قدردانی شد .


در این مراسم همچنین از خدمات حمزه احمدی مدیر کل سابق حراست واحد اهواز قدردانی و وی به عنوان مدیرکل امور اداری این دانشگاه منصوب شد، جعفر حسین پور نیز به عنوان مدیر کل جدید حراست واحد اهواز معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته