دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما استان هرمزگان

معاون دانشجویی فرهنگی سما بندرعباس معرفی شد

طی حکمی از سوی مهدی باقری رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما استان هرمزگان، سمیه حسنی صالح به سمت معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده سما بندرعباس منصوب شد.
کد خبر : 39609

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم معارفه معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده سما بندرعباس با حضور مهدی دسینه رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس، مسئولان و کارکنان این دانشکده برگزار شد.


رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس در این جلسه با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با توجه به نقش و جایگاه مجموعه سما دربالا بردن سطح علمی کشور گفت: امروز مجموعه سما با تلاش ها و زحمات کارکنان خدوم خود در مسیر رشد و بالندگی قرار گرفته و امید است تا با کیفی سازی و بهبود بخشیدن و اثبات جایگاه آن، گام بلندی در زمینه اعتلای دانشگاه و کشور بردارد.


دسینه با بیان اینکه مجموعه سما در استان هرمزگان از نظر امکانات، زیرساخت‌ها و فضای آموزشی در کشور پیشتاز است، گفت: با برنامه‌ریزی اصولی و همراهی مسئولان استان در دانشگاه، حرکت در راستای کیفی سازی این دانشکده آغاز شده و افقی روشن پیش روی این مجموعه دانشگاهی قرار گرفته است.


در پایان این جلسه سمیه حسنی صالح حکم خود را از رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس دریافت کرد و به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی سما بندرعباس منصوب شد.


با تصمیمات جدید دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، رییس شورای سیاستگذاری استانی سما به رییس بزرگترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها محول شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته