دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1394 - 15:49
علیرضا منصوریان:

به استقلال ببازیم هم برنده‌ایم/ تلویزیون تصویر مرا پخش نکند

سرمربی نفت تهران از صدا و سیما خواست دیگر تصویر او را نشان ندهد چون هرچه می‌خواسته از مردم گرفته است.
کد خبر : 39604

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت:« ما دوباره به یک بازی سخت در لیگ رسیدیم. به لحاظ روحی بازی سختی داریم چرا که اکثر کادر فنی ما در این تیم بازی کرده‌اند. از سویی دیگر استقلال در جدول شرایط خوبی دارد و به لحاظ روحی روانی برای ما که روی نیمکت می‌خواهیم بنشینیم کار سختی داریم. نفت در رشد من تاثیر داشته است و من همیشه گفته‌ام که فندانسیون مربیگری من در نفت شکل گرفته است. در سوی دیگر میدان هم تیمی است که با آن به فوتبال معرفی شدم. عاشق استقلال هوادارانش هستم و همه می دانند که تعصب من به این تیم چگونه است.»


وی افزود:« من عاشق استقلالم ولی جلوی این تیم محکم بازی می‌کنم چون باید به سلامت فوتبال احترام گذاشت. شاید یک روزی یک فوتبال برگزار شد و مجبور شوید که برابر خانواده با لباس دیگری به میدان بروید و این طبیعت فوتبال است.»


سرمربی نفت تهران با اشاره به یکسان بودن بازی‌های لیگ برتر بیان داشت:« لیگ برتر بازی سبک و سنگین ندارد و هنوز تعادل در جدول ایجاد نشده و همه تیم ها برای هم خطرناک هستند و 20 روز دیر لیگ را تمام کردیم و ریکاوری کمتر داشتیم و با اجبار باید ریکاوری بیشتری می داشتیم. ما ملی پوش زیاد داریم و بین 8 تا 11 ملی پوش امید و ملی داریم و 5-6 بازیکن جدید خریده ایم، تا آنها هماهنگ با تیم شوند، زمان می‌برد.»


وی ادامه داد:« زیاد لیگ را خوب شروع نکردیم و نسبت به فصل گذشته 3 امتیاز اختلاف داریم و فشار زیادی را متحمل شدیم. در فوتبال آسیا یادتان می دهند که باید به دستورات داور گوش کنید و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و هر نتیجه ای فردا حاصل شود من بازنده نخواهم بود، چه استقلال ببرد چه نبرد. استقلال و پرسپولیس همیشه باید بهترین باشند و کی روش این تعادل را حفظ کرده و احترام همیشه به استقلال و پرسپولیس گذاشته می شود اما در گذشته شاهداستقلال و پرسپولیس ستیزی بودیم و گاهی از یک تیم 9 بازیکن دعوت می شد و از این دو تیم بازیکنی دعوت نمی شد.»


وی در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد:« آرزوی قلبی من است که همیشه پرسپولیس و استقلال در وضعیت خوبی باشند چون در این صورت تیم ملی هم شرایط خوبی خواهد داشت ضمن اینکه کی‌روش هم به تیم‌های استقلال و پرسپولیس احترام می‌گذارد و دیگر در تیم ملی برای دعوت از بازیکن سلیقه‌ای رفتار نمی‌شود. زمانی یک تیم 9 بازیکن در تیم ملی داشت و استقلال و پرسپولیس نداشتند اما الان تعادل ایجاد شده است.»


منصوریان درباره اینکه بازیکنان نفت به خاطر باخت برابر الاهلی کم انگیزه شده‌اند، عنوان کرد:« هر بازیکنی دو بار مقابل استقلال و پرسپولیس می‌تواند خودش را نشان دهد و این مسئله به بازیکنان قدرت می‌دهد تا انگیزه خود را جمع کنند.»


وی درباره مصدومیت مبعلی هم بیان داشت:« من از مصدومیت مبعلی یک درس بزرگ گرفتم. من صادقیان و رضاوند را برای این جذب کردم که احتمال مصدومیت مبعلی را نمی‌دادم. با مصدومیت مبعلی ریتم ما به هم خورد. به همه چیز فکر می‌کردم جز مصدومیت مبعلی. ما باید از الان به بازیکنانمان حکم لیدری بدهیم. به نظرم رضاوند و صادقیان و بوعذار می‌توانند این کار را انجام دهند. مبعلی می‌توانست خیلی به ما در مقابل الاهلی کمک کند و وقتی تیم گرم می‌کرد دیدم که چقدر اماراتی‌ها از او می‌ترسند.»


سرمربی نفت تهران در خصوص شایعه ممنوع التصویر شدنش گفت:« از صداوسیما خواهش می‌کنم مرا نشان ندهد. روزی که از تیم ملی به هزار دلیل مافیایی کنار ماندم ناراحت شدم و حتی اگر چهره من را نشان ندهند بازهم مرا می‌شناسند. با پخش نشدن مسابقه نفت به ما توهین شد و خواهش می‌کنم تلویزیون دیگر مرا نشان ندهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته