دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1393 - 15:30
مشاور برنامه‌ریزی و بودجه سازمان سما عنوان کرد

تفکر، برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک؛ اولویت فعالیت‌های سما

خبرگزاری آنا: مشاور برنامه‌ریزی و بودجه سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد:‌ تفکر، برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک در اولویت نگرش فعالیت‌های سما کشور قرار دارد.
کد خبر : 396

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جواد حقیرمددی در نخستین کارگاه هم‌اندیشی اصول و مبانی برنامه‌ریزی استراتژیک ویژه کارشناسان شوراهای سیاست‌گذاری استان‌های کشور در محل هتل آسمان کرمان با توجه به اهمیت سرعت تکنولوژی در عصر اطلاعات گفت: امروزه کارشناسان مدیریت و برنامه‌ریزی، باید راهبردهایی همچون ماموریت، چشم‌انداز، ارزش‌ها در فضای رقابتی و اهداف بلندمدت را در سر فصل برنامه‌های خود قرار دهند.


مددی ادامه داد: سازمان سما با تشکیل شوراهای سیاست‌گذاری استان‌ها قدم بزرگی در راستای نهادینه کردن برنامه‌ریزی برداشته و مدیران و کارشناسان سما نقش اصلی را در عملیاتی کردن این برنامه‌ها دارند.


احمدحسن زاده رئیس شورای سیاست‌گذاری سمای استان کرمان هم با معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و تاریخی استان کرمان اظهار کرد: اکنون 1700 دانشجو در آموزشکده سما این استان و 3580 دانش‌آموز در مقاطع مختلف استان در شهرستان‌های کرمان، بم، جیرفت، سیرجان، زرند و کهنوج مشغول تحصیل هستند و در نظر است با برنامه‌ریزی کارشناسان و مدیران امور سما و مدارس در سال آینده این عدد افزایش چشمگیری داشته باشد.


به گزارش آنا، این کارگاه آموزشی با تدریس مسعود پورکیانی (استاد دوره) به مدت سه روز در محل هتل آسمان کرمان در حال برگزاری است.


انتهای پیام/ع


انتهای پیام/

برچسب ها: سما
ارسال نظر
قالیشویی ادیب