دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1394 - 13:06
وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی در گفت‌و‌گو با آنا:

مرتضوی دادنامه‌اش را نمی‌گیرد تا وقت‌کشی کند/ دادستان سابق به دنبال حاشیه‌سازی است

وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سعید مرتضوی هنوز جهت اعتراض به حکم صادر شده در خصوص پرونده تامین اجتماعی اقدامی انجام نداده است، گفت: مرتضوی برای اینکه وقت‌کشی کند هنوز برای دریافت دادنامه خود مراجعه نکرده است.
کد خبر : 39545

مجتبی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه 14 شهریور ماه با ارائه لایحه اعتراضی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به حکم صادره برای سعید مرتضوی در بخشی از پرونده تامین اجتماعی اعتراض کردیم، اظهار کرد: در این پرونده ما 3 نفر هستیم که حق اعتراض به حکم صادر شده از سوی دادگاه در خصوص پرونده‌های تامین اجتماعی و کهریزک را داریم.


وی افزود: در پرونده تامین اجتماعی من به عنوان وکیل و در پرونده کهریزک آقای روح‌الامینی به دلیل تبرئه مرتضوی می‌توانیم درخواست تجدیدنظر ارایه دهیم؛ البته این حق برای آقای مرتضوی هم محفوظ است تا نسبت به حکمش اعتراض کند.


وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه هر یک از ما ظرف 20 روز پس از ابلاغ حکم فرصت اعتراض داریم، عنوان کرد: تا آنجایی که من اطلاع دارم مرتضوی برای اینکه وقت‌کشی کند، هنوز برای دریافت دادنامه خود مراجعه نکرده است.


نظری ادامه داد: شاید هم مرتضوی منتظر مانده تا ما تقاضای خود را ارایه دهیم و او آن‌ها را بخواند تا بتواند جواب مساعدی به لوایح بدهد.


وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه لایحه اعتراضی به دیوان عالی کشور می‌رود، اضافه کرد: چون هنوز مشخص نیست چه زمانی مرتضوی دادنامه خود را دریافت می‌کند، پس مدت زمان لازم برای بررسی اعتراض ما هنوز قابل تشخیص نیست.


وی البته این گمانه را مطرح کرد که ممکن است مرتضوی کپی دادنامه خود را دریافت کرده باشد و گفت: ممکن است مرتضوی برای اینکه بتواند طبق معمول 50 صفحه لایحه بنویسد، برای دریافت کپی دادنامه‌اش مراجعه کرده باشد.


نظری توضیح داد: در تمام مدت بررسی روند پرونده، مرتضوی تلاش کرده است تا مسائل حاشیه‌ای را وارد پرونده کند تا مدت زمان رسیدگی طولانی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته