دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1394 - 12:49
دبیر تشکل سیاسی اندیشه نو واحد ایلام:

مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال اخیر امید را به دانشگاهیان برگرداند

دبیر تشکل سیاسی " اندیشه نو" واحد ایلام، مدیریت دکتر میرزاده را از نقاط درخشان دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: مدیریت عالی دانشگاه آزاد اسلامی در دو ساله اخیر امید را به دانشگاه برگردانده است.
کد خبر : 39540

امین امین‌پور، رویکرد و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی را یادآور شد و به خبرنگار آنا گفت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی معاونت دانشجویی فرهنگی موجب امید، شور و نشاط در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شده است.


وی خاطرنشان کرد: امروز بستر برای فعالیت‌های سیاسی سالم تشکل‌ها در چارچوب ضوابط و مقررات کاملا فراهم است و امید داریم در سایه این حمایت‌ها دانشجویان بتوانند به رسالت انقلابی خود به خوبی عمل کنند.


امین‌پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را مدیری اندیشمند دانست و گفت: ارتقاء کیفیت آموزش دانشگاه، ارتقاء خدمات رفاهی به دانشجویان و فراهم کردن بستر لازم در قالب کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی از افتخارات ایشان در این دوساله است.


دبیر تشکل اندیشه نو در واحد ایلام برخورد سیاسی با مجموعه علمی دانشگاه آزاد اسلامی را توهین به ساحت علم دانست و گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ثقل امید دانشجویان خاصه در حوزه تحصیلات تکمیلی است بنابراین همه باید برای بهبود و اعتلای خدمات بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی را یاری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته