دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری دوره‌های آموزشی نظام فنی روستایی در واحد ایرانشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر از برگزاری دوره‌های آموزشی برای صدور پروانه نظام فنی روستایی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 39469

دکتر حمید بهادر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی برای صدور پروانه نظام فنی روستایی با هدف ارتقای سطح علمی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار می‌شود.


وی با توجه به لزوم بکارگیری اصول و مقررات ملی ساختمان در بناهای احداثی روستایی افزود: برگزاری این دوره‌ها با هدف آموزش و ارتقای کیفی و دانش مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام می‌شود.


بهادر ادامه داد: مهندسان عمران و معماری در راستای نظارت پروژه‌های روستایی و همچنین برای صدور پروانه نظام فنی روستایی نیازمند بهره‌گیری از این آموزش‌ها هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر خاطرنشان کرد: علاوه بر همه اعضا و مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان، فارغ‌التحصیلان دوره‌های کاردانی و کارشناسی عمران و معماری و همچنین دیگر رشته‌های مربوط می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.


وی با توجه به اینکه مدرسان این کلاس‌ها استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر هستند، افزود: این دوره آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برپا شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته