دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1394 - 13:25

الزام واحدهای دانشگاه آزاد به حضور فعال در هشتمین جشنواره و نمایشگاه فناوری‌های نانو

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای، از واحدهای دانشگاه آزاد خواست تا در هشتمین جشنواره و نمایشگاه فناوری‌های نانو حضور فعال داشته باشند.
کد خبر : 39374

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن کامل این بخشنامه به شرح زیر است:


به اطلاع می‌رساند هشتمین نمایشگاه و جشنواره فناوری‌های نانو از تاریخ 13 تا 16 مهرماه سال جاری در محل سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران توسط ستاد ویژه توسعه فناوری‌های نانو برگزار می‌شود.


نظر به اهمیت شرکت فعال دانشگاه آزاد اسلامی در این رویداد علمی، لازم است واحدهای دانشگاهی بر اساس بندهای این بخشنامه نسبت به ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه نانو اقدام کنند:


1- فعالیت‌های قابل ارائه در نمایشگاه شامل موضوع تولید علم(کتاب، مجله و مقاله)، فناوری‌های تولید شده(ثبت اختراع ملی و بین‌المللی و فروش دانش فنی)، تولید محصول نمونه آزمایشگاهی(پروتوتایپ) و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد در زمینه خلق فناوری و معرفی محصول به بازار است.


2- به منظور حضور فعال واحدهای دانشگاهی در نمایشگاه یاد شده، مسئولیت هماهنگی و مدیریت غرفه دانشگاه به واحد علوم دارویی واگذار شده است.


3- واحدهای دانشگاهی لازم است حداکثر تا تاریخ 31/6/94 فهرست دستاوردها و توانمندی‌های خود را به همراه مشخصات نماینده واحد از طریق نمابر 22004355 (حوزه پژوهش و فناوری واحدهای علوم داروئی) اعلام نمایند.


4- پرداخت هزینه‌های مربوط به نمایشگاه با رعایت بندهای بخشنامه شماره 386909/81 مورخ 21/11/92 از محل اعتبار پژوهشی واحدهای دانشگاهی امکان پذیر است.


برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام هماهنگی لازم با شماره تلفن 22004355 (حوزه پژوهش و فناوری واحد علوم داروئی) تماس گرفته شود.


ابراهیم واشقانی فراهانی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته