دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1394 - 16:48
رویدادهای دانشگاهی؛

کوتاه از واحدهای لاهیجان، تبریز، بندرعباس و سما اهواز

واحد لاهیجان میزبان 1500 شرکت کننده آزمون استخدامی آموزش و پرورش بود.
کد خبر : 39367

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری استخدامی وزارت آموزش و پرورش در واحد لاهیجان برگزار شد.


سرپرست واحد لاهیجان اظهار کرد: صبح روز جمعه 27 شهریور، آزمون سراسری استخدامی وزارت آموزش و پرورش با حضور نزدیک به 1500 داوطلب مرد و زن از شهرهای شرق استان گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.


سهراب کرد رستمی با آرزوی موفقیت برای شرکت‌کنندگان در این آزمون گفت: واحد لاهیجان با سابقه‌ای طولانی، امکاناتی کم‌نظیر و پرسنل مجرب و کاربلد، سالهاست که مجری آزمونهای مختلف اعم از آزمون‌های مشترک سازمان سنجش و دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون‌های استخدامی نهادها و ارگان‌ها و ... بوده و مورد اعتماد سازمان های برگزارکننده آزمون است.


وی افزود: بسیاری از شرکت‌کنندگان در آزمون، از فارغ‌التحصیلان واحد لاهیجان بوده و حضور مجددشان در این واحد، تداعی‌کننده خاطرات دوران تحصیلشان است.


کردرستمی از زحمات تمامی عوامل اجرائی آزمون، اعم از مدیران، سرپرستان، رابطان، مراقبان، عـوامل مخزن، حفاظت، خدمات، تدارکات، روابط عمومی، نماینده سازمان سنجش، اعضـــای هیأت رئیسه و به ویژه دکتر عاشوری نماینده تام الاختیار این آزمون صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.


آزمون استخدامی مشاغل وزارت آموزش و پرورش در واحد تبریز


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد تبریز گفت: آزمون آموزش و پرورش در 62 شهر کشور برگزار شد که واحد تبریز نیز جزو حوزه‌های امتحانی در استان آذربایجان شرقی بود.


دکتر حمید میرزایی افزود: صد و 78 هزار و24 نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد3116 نفر سهم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود که 2524 نفر حضور داشته و در آزمون شرکت داشتند.


وی گفت: آزمون استخدامی مشاغل وزارت آموزش وپرورش در سه حوزه امتحانی در یک نوبت روز جمعه 27 شهریورماه برگزارشد.


قدردانی رئیس سازمان سما از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و معاون سما اهواز


دکتر سید احمد زرهانی رئیس سازمان سما پس از سومین جلسه شورای سیاستگذاری و افتتاح مجتمع سما واحد اهواز، در نشست معاونان سما استان خوزستان در لوحی از تلاش‌ها و فعالیت‌های دلسوزانه دکتر شهرام لک رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد اهواز و فریبرز فروتن دبیرشورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز قدردانی و تشکر کرد.



دعای پر فیض عرفه در واحد بندرعباس برگزار می شود


روز چهارشنبه اول مهر ماه همزمان با سراسر کشور دعای نورانی و پرفیض عرفه با حضور دانشگاهیان در محل مسجد بزرگ این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.



معاون دانشجویی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با توجه به اینکه تمهیدات لازم برای اجرای این مراسم معنوی فراهم شده است گفت: با هماهنگی خوبی که در این زمینه صورت گرفته، شاهد حضور با شکوه دانشگاهیان خواهیم بود.


داوود افخمی تبا با بیان اینکه این دعا با مداحی مداحان اهل بیت (ع) همراه خواهد بود افزود: سعی بر این است تا بتوانیم با برگزاری برنامه های مذهبی در طول سال تحصیلی ،فضای معنوی و دینی خوبی در سطح دانشگاه حاکم نماییم و دانشجویان را در این عرصه مشارکت دهیم.


همه ساله این مراسم با شکوه با استقبال و شرکت حداکثری دانشگاهیان در این واحد برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته