دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1394 - 12:26
عضو هیأت مدیره انجمن بتن ایران:

مسابقات ملی روز بتن دانشجویان را وادار کرد تا در کنار آموزش‌های نظری کار عملی را دنبال کنند

عضو هیأت مدیره انجمن بتن ایران گفت: مسابقات ملی روز بتن علاوه بر کیفیت مطلوب در برگزاری و استقبال، دانشجویان رشته‌های عمران را وادار کرد تا در کنار آموزش‌های نظری کار عملی را نیز دنبال کنند که نتیجه آن در تمام کشور امروزه مورد توجه استادان است.
کد خبر : 39348

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محسن تدین با توجه به برگزاری مسابقات ملی روز بتن در طول دوازده سال گذشته با کیفیت مطلوب عنوان کرد: از روز شروع این مسابقات به استقبال منحصر به فرد آن فکر نمی‌کردیم در حالی که این مسابقات علاوه بر کیفیت مطلوب در برگزاری و استقبال، دانشجویان رشته‌های عمران را وادار کرد تا در کنار آموزش‌های نظری کار عملی را نیز دنبال کنند.


وی افزود: این در حالی است که در بسیاری از شرکت‌ها با افرادی مواجه می‌شویم که این مسابقات را پیگیری و نسبت به کار بتن علاقه‌مند شدند مسلماً این مسابقات در ایجاد انگیزه بین دانشجویان بی‌نظیر بوده است و اکنون مسائل تکنولوژی بتن یکی از علاقه‌مندی‌های دانشجویان است.


تدین ادامه داد: این مسابقات در نحوه برگزاری تغییرات زیادی داشته و علاوه بر آنکه همراه با نوآوری و خلاقیت بوده است سعی بر آماده کردن دانشجویان برای کارهای عملی آینده است.


عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر همچنین اشتباهات داوری را در مسابقات معمول دانست و گفت: در این مسابقات سعی بر آن شده تا دقت‌های لازم در داوری مسابقات طبق آیین‌نامه‌های اجرایی انجام شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته