دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1394 - 14:46

انتشار 9 کتاب استاد جوان دانشگاه آزاد خمینی‌شهر در سال جاری

مدیر روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی خمینی‌شهر گفت: دکتر داود طغرایی عضو هیأت علمی این واحد دانشگاهی، در راستای گسترش علوم جدید و دسترسی آسان طالبان علم و دانش، کتب متعددی را با موضوعات مختلف رشته‌های فنی و مهندسی منتشر کرد.
کد خبر : 39329

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس منصور نقدعلی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 12 درصد از سهم تولید علم کشور را به خود اختصاص داده و بر اساس اعلام ISC دانشگاه آزاد اسلامی رتبه دوم تولیدات علمی کشور را به دست آورده است .


نقدعلی افزود: توفیقات و دستاوردهای علمی، مرهون مسئولان عالی رتبه دانشگاه است که با تدبیر و درایت دانشگاه آزاد اسلامی را در مسیر علمی و شکوفایی خود قرار داده و استادان و محققان دلسوز در شرایط ایده‌آل به کار تحقیقاتی و پژوهشی خود مشغول هستند.


وی ادامه داد: با توجه به تجهیز دانشگاه‌ها به کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مدرن و پیشرفته و توسعه فضاهای آموزشی و گسترش رشته‌های تحصیلی و افزایش دانشجویان شاغل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در آینده نزدیک شاهد رخدادهای بزرگ علمی در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود.


مدیر روابط عمومی واحد خمینی‌شهر با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه در کنار آموزش و پرورش تولید علوم جدید است، اظهار کرد: طغرایی عضو هیأت علمی دانشگاه در سال 1394، 9 کتاب علمی در رشته‌های مهندسی تألیف کرده که افتخاری بزرگ برای دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر به شمار می‌آید.


نقدعلی گفت: کتاب انتقال حرارت 1 و 2، رهیافت حل مسأله در دینامیک گاز کاربردی، انتقال حرارت و جریان سیال در مینی کانال‌ها و میکروکانال‌ها، دینامیک گاز کاربردی، مکانیک محیط پیوسته، رئولوژی و سیالات غیر نیوتنی، انتقال حرارت جابه جایی، آیرودینامیک و هیدرودینامیک تئوری از مهمترین تألیف این استاد جوان است که با تلاش بی وقفه توانسته آثار گرانقدر علمی بزرگی از خود به جامعه دانشگاهی و علمی کشور ارائه کند.


دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر تاکنون هفت همایش ملی مهندسی مکانیک برگزار کرده که مایه برکات فراوانی برای طالبان علم و دانش شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب