دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1394 - 11:30
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

بازگشایی محور پاکدشت پس از سیلاب روز گذشته/ بارش باران در محورهای شمالی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در محورهای شمالی کشور گفت: همچنین محور پاکدشت واقع در شرق تهران که روز گذشته بر اثر سیل مسدود شده بود هم‌اکنون بازگشایی شده است.
کد خبر : 39326

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در آزادراه قزوین - کرج و آزادراه کرج - تهران نیمه‌سنگین گزارش شده است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش پراکنده باران در محورهای چابکسر و رشت - لاهیجان در استان گیلان اشاره و تصریح کرد: در محورهای کناره، نور و کندوان در استان مازندران نیز بارش باران جریان دارد.


سرهنگ رحمانی ادامه داد: در محور مشهد - سرخس در استان خراسان رضوی نیز بارش پراکنده باران گزارش شده است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا توضیح داد: همچنین محور پاکدشت واقع در شرق تهران که روز گذشته بر اثر سیل مسدود شده بود هم‌اکنون بازگشایی شده است.


سرهنگ رحمانی با اشاره به ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس اضافه کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا همچنین به رانندگان توصیه کرد به هنگام بازگشت از سفرهای تابستانی برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند تا بازگشت آنها همراه با شتاب نباشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته