دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1394 - 11:47

زرهانی مجتمع سمای اهواز را افتتاح کرد/ بازدید از بخش‌های مختلف و نشست با مدیران مجتمع

مجتمع سمای اهواز به دست دکتر سید احمد زرهانی، ریاست سازمان سما و در حضور معاونان سمای واحدهای استان خوزستان و کارکنان این مجتمع افتتاح شد.
کد خبر : 39313

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم که با حضور رئیس سازمان سما، رئیس شورای سیاستگذاری سما خوزستان، معاون سما اهواز، کارشناسان دبیرخانه، مدیریت‌های فرهنگی، مالی و اداری برگزار شد، قسمت‌های مختلف مجتمع شامل چندین کارگاه تخصصی، دفاتر اداری، سالن جلسات، کتابخانه، نمازخانه و مهمانسرا افتتاح شد.


رئیس سازمان سما از محل تازه تاسیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری استان خوزستان بازدید کرد.



برگزاری نشست معاونان سما واحدهای استان خوزستان با ریاست سازمان سما


پس از افتتاح مجتمع سما اهواز نشستی با حضور معاونان سما واحدهای استان خوزستان با ریاست سازمان سما در سالن جلسات مجتمع سما اهواز برگزار شد.


در این نشست نماهنگی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در دبیرخانه شورای سیاستگذاری سما خوزستان به معرض نمایش گذاشته شد و پس از آن فریبرز فروتن دبیرشورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزش و فرهنگی سما واحد اهواز به ارائه گزارش آماری در بخش‌های مختلف مدارس و آموزشکده های سما استان خوزستان پرداخت.


سپس هر یک از معاونان واحدهای سما خوزستان موارد و مسائل حوزه سرپرستی خود را که شامل یافتن راه‌حل برای رفع مشکلات و همچنین ایده‌ها و برنامه‌های نو بود در جلسه مطرح کردند.



در ادامه سید احمد زرهانی رئیس سازمان سما با رسیدگی و پاسخگویی به مسائل و موارد عنوان شده اظهار کرد: امیدوارم که دست به دست هم گره‌ها را باز کنیم، بنده و همکارانم در سازمان سما سعی می‌کنیم مواردی را که در خود سازمان امکان انجام آن است در اسرع وقت حل کنیم. همچنین درباره مسائلی که نیاز به پیگیری از سوی سازمان است با ارسال گزارش، آمادگی همکاری با واحدهای سما سراسر کشور را خواهیم داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته