دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1394 - 09:37

مدیرکل سیاسی وزارت کشور: در حوزه اقوام نگاه‌های افراطی وجود داشت

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: اقوام مختلف در استان گلستان در کنار هم برادرانه زندگی می‌کنند که این الگویی برای دیگر استان‌هاست.
کد خبر : 39273

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدامین رضازاده در نشست با نمایندگان اقوام و مذاهب استان گلستان اظهار کرد: پیگیری مسائل حوزه اقوام و مذاهب یکی از وظایف مهم وزارت کشور است و متأسفانه در گذشته در حوزه اقوام برخی نگاه‌های افراطی و متعصبانه وجود داشت اما امروز با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و تغییر نگاه حاکم، اقوام را به عنوان یک ظرفیت و فرصت قلمداد می‌کنیم.


وی تصریح کرد: استان گلستان به درجه‌ای از رشد فکری و فرهنگی رسیده است که با وجود اقوام در جای جای این استان، همه در کنار هم برادرانه زندگی می‌کنند و این می‌تواند الگویی بسیار مناسبی برای دیگر استان‌های کشور باشد.


مدیرکل سیاسی وزارت کشور با قدردانی از تلاش‌های آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان در ایجاد این وحدت مثال‌زدنی گفت: ما در جمهوری اسلامی همه اقوام و مذاهب را برادران خود می‌دانیم.


رضازاده برگزاری نشست‌های رودرو بین اقوام و مذاهب را از راهکارهای بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها اعلام کرد و افزود: برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند اقوام و مذاهب را به هم نزدیک‌تر کند تا همه آن‌ها با اتکا به مشترکات فراوانی که دارند همه ظرفیت و توانشان را برای آبادانی و اقتدار ایران سرفراز و سربلند به‌کار گیرند.


وی با بیان اینکه عرصه سیاسی، عرصه رقابت است، گفت: از همه نخبگان کشور انتظار داریم که انفعالی برخورد نکنند و در میدان رقابت انتخابات حضور فعال داشته باشند تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور همه طیف‌های سیاسی باشیم.


رضازاده تأکید کرد: اگر مردم مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند، نظام مقدس جمهوری اسلامی به تبع آن از پشتوانه قوی‌تری برخوردار خواهد بود و امیدواریم در انتخابات 94 مردم با هر تفکر و گرایش سیاسی پای صندوق‌های رأی بیایند و حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب رقم بزنند.


مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: دولت تدبیر و امید از زمان روی کار آمدن به علت‌های گوناگون که بخشی از آن ماحصل سوء مدیریت در گذشته و همچنین پایین آمدن ناگهانی قیمت نفت بود با کمترین توان مالی کشور را به صورت قانونمند هدایت می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته