دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1394 - 09:55
زمانی مطرح کرد

آینده دانشگاه آزاد به طرح شفا بستگی دارد/ راه‌اندازی «شفا» در واحدهای مشهد، نیشابور و کاشمر

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه‌ آزاد خراسان رضوی شهرک‌های فناوری دانشگاه «شهرک شفا» را جزء اولویت‌های معاونت عمرانی سازمان مرکزی دانست و گفت: تاکنون این شهرک در 3 واحد مشهد، نیشابور و کاشمر راه‌اندازی شده و آتیه دانشگاه به این طرح بستگی دارد زیرا از این طریق می‌توان ایجاد درآمدزایی کرد.
کد خبر : 39264

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حسنعلی زمانی در دومین نشست تخصصی شورای عمرانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان رضوی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان و به منظور تخصصی کردن امور عمرانی واحدهای دانشگاهی برگزار شد، با توجه به این موضوع که همه امورعمرانی به کارشناسان عمرانی مستقر در استان محول شده است، اظهار کرد: اتفاق عمرانی جدی از سال 90 در سطح واحدهای استان رخ نداده و اگر موضوعی هم بوده مربوط به پروژه‌های نیمه‌تمام قبلی بوده که یا به نتیجه رسیده یا اکنون در حال فعالیت است و یا به طور کلی مسدود شده است.


زمانی با تأکید بر این مطلب که تصمیمات اخذ شده در شورای عمرانی با تأیید دبیر هیات امنای استان لازم‌الاجرا است، گفت: طبق بخشنامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصمیمات شورا با تأیید دبیر هیات امنا لازم الاجرا بوده و پیشنهادات نیز در صورت تصویب به واحدها برای اجرایی کردن ابلاغ خواهد شد.


رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه‌های آزاد خراسان رضوی تأکید کرد: گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها جزء راهبردهای اصلی دانشگاه آزاد به شمار می‌آید و واحدهای خراسان رضوی همچنین باید پیگیر طرح شفا باشند.


وی با تأکید بر این موضوع که املاک و مستغلات واحدهای دانشگاه آزاد باید تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: نرم‌افزار املاک و مستغلات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در حال طراحی بوده و ارزیابی عملکرد واحدها در حوزه عمرانی در دستور کار قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته