دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1393 - 12:00
رئیس قوه قضاییه:

رسیدگی به وضعیت قضایی استان لرستان در دستور کار قرار دارد

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت قضایی استان لرستان در حوزه دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در دستور کار قرار دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم تسهیلاتی را برای مردم این منطقه ایجاد کنیم.
کد خبر : 3925

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رئیس و مسئولان عالی دستگاه قضایی صبح امروز در قالب سفر استانی وارد خرم‌آباد شدند.


آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان لرستان در فرودگاه خرم‌آباد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم مانند سفرهای قبلی بخشی از مشکلات مردم این منطقه را مرتفع کنیم.


وی افزود: رسیدگی به وضعیت قضایی استان در حوزه دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه‌قضاییه در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم تسهیلاتی را برای مردم این منطقه ایجاد کنیم.


رئیس قوه قضاییه با اشاره به دیدار با خانواده شهدا و حضور در مراسم بزرگداشت شهیدان رحیمی و جلسه با روحانیت استان و نخبگان و شرکت در شورای اداری استان بیان کرد: حضور در جلسه با کارکنان قضایی و قضات این استان یکی از برنامه‌های این سفر است که امیدواریم بتوانیم پاره‌ای از مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم.


آملی لاریجانی پیش از حضور در همایش بزرگداشت شهیدات رحیمی، به همراه برخی از مسئولان دستگاه قضایی با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته