دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1394 - 13:53

علی کفاشیان: فسادی در زندگی شخصی کی‌روش نیست/ در 5 سال گذشته یک مورد هم گزارش منفی نداشتیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این ادعای اکبر محمدزاده، رئیس پیشین کمیته اخلاق که پرونده‌ای تحت عنوان فساد در زندگی شخصی کی‌روش در این کمیته وجود دارد، صحت ندارد.
کد خبر : 39232

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی کفاشیان در واکنش مصاحبه منتسب به اکبر محمدزاده، رئیس اسبق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، که گفته بود پرونده ای تحت عنوان فساد در زندگی شخصی کی روش در کمیته اخلاق وجود دارد، گفت: «نمی دانم آقای محمدزاده از کجا درباره زندگی شخصی کی‌روش خبر دارد اما مطمئنا این ادعا صحت ندارد. ضمن اینکه به هیچ وجه درست نیست حالا و در شرایطی که ایشان از کمیته اخلاق رفته است چنین بحث نادرستی را مطرح می‌کند. محمدزاده در کمیته اخلاق برای فوتبال زحمت زیادی کشید اما خودش نخواست در این شرایط باشد، با این حال ما از تجربیات او استفاده خواهیم کرد.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا در این چند وقت مورد انضباطی از اعضای تیم ملی گزارش شده است یا خیر، گفت: «در پنج سالی که کی روش هدایت تیم ملی را برعهده دارد، نظم و دیسیپلین بسیار خوب و مثال‌زدنی را چه از طرف او و چه از طرف سایر اعضای تیم ملی شاهد بودیم و حتی یک مورد هم گزارش منفی نداشته ایم. در این سال‌ها و حتی هنگام سفرها هم گزارش‌های بسیار خوبی از حراست و دیگر مراجع نظارتی برای ما درباره تیم ملی ارسال شد .»


رئیس فدراسیون فوتبال درباره دلایل موافقتش با استعفای اکبر محمدزاده اظهار کرد: «کمیته اخلاق بر اساس آیین‌نامه و مقررات می تواند احکامی که مدنظر دارد صادر کند و ما هم ایرادی به این موضوع وارد نکردیم، بلکه ایراد ما نحوه اعلام حکم و زمان آن بود. به اعتقاد من در این دو مورد به تصمیم کمیته اخلاق ایراد وارد بود. به همین خاطر محمدزاده ناراحت شد و استعفا داد و ما هم استعفای او را قبول کردیم. در واقع ما اصراری به این تغییر نداشتیم اما خود ایشان استعفا داد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته