دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گوچی به جای پرسپولیس، الوکره را انتخاب کرد

مهاجم تیم ملی کشورمان سرانجام برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود به جمع بندی نهایی رسید و امروز قرارداد خود را با تیم الوکره قطر امضا می‌کند.
کد خبر : 3916

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ رضا قوچان نژاد که بعد از پایان جام ملتهای آسیا قرارداد خود را با الکویت فسخ کرد همچنان در حال بررسی پیشنهادات تیم‌هایی است که خواهان جذب وی هستند.


البته رضا گزینه زیادی برای انتخاب نداشت زیرا تنها 2 باشگاه خواهان جذب او شدند.


پرسپولیس و الوکره قطر 2 تیمی بودند که تمایل زیادی برای حضور قوچان نژاد از خود نشان دادند،‌ سرخپوشان پایتخت که به شدت این فصل دچار ضعف گلزنی در خط حمله هستند با پیشنهادی 300 هزار دلاری درصدد جذب گوچی برآمدند و حتی عنوان شد که این بازیکن با مسئولان باشگاه به توافقاتی نیز دست یافته است.


تیم الوکره قطر اما پیشنهادی نجومی برای مهاجم ملی‌پوش تیم ملی فوتبال کشورمان داشت پیشنهادی که باعث شد قوچان نژاد به جای حضور در لیگ برتر و بازی در پرسپولیس به قطر سفر کند و با مسئولان باشگاه قطری وارد مذاکره شود.


مذاکره با مسئولان قطری تنها ساعتی به طول انجامید و قرار شد قوچان نژاد امروز در تست پزشکی باشگاه شرکت کند و بعد از آن قراردادش را با الوکره به ثبت برساند.


حضور قوچان نژاد در لیگ قطر در حالی اتفاق خواهد افتاد که پیش از وی اشکان دژاگه،‌ سید جلال حسینی،‌ پژمان منتظری،‌ مجتبی جباری، فریدون زندی،‌ مسعود شجاعی و مهرداد پولادی فوتبال خود را در باشگاه‌های مختلف این کشور ادامه می‌دهند.


اگر فریدون زندی را از جمع ملی‌پوشان خارج کنیم با حضور قوچان نژاد در لیگ قطر تعداد بازیکنان لژیونر ایرانی حاضر در تیم ملی به عدد 7 خواهد رسید،‌ عددی که به هیچ عنوان رضایت کی‌روش را در بر نخواهد داشت زیرا سرمربی تیم ملی بارها به بازیکنان توصیه کرده بود اگر آنها پیشنهادی از اروپا نداشتند در لیگ برتر ایران فعالیت خود را ادامه دهند که این مورد رخ نداد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته