دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1394 - 12:52
رئیس واحد گناباد:

سال تحصیلی جدید را با یاد رشادت‌های شهدا و ایثارگران آغاز می‌کنیم

رئیس واحد گناباد گفت: سال جدید تحصیلی را با یاد خاطرات و رشادت‌های شهدا و ایثارگری و پایمردی این عزیزان که آسایش، رفاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و هر آنچه را که داریم مدیون و مرهون از خود گذشتگی آنان است آغاز می‌کنیم و با هم‌دلی و همزبانی برای سربلندی و ارتقای جایگاه رفیع دانش و علم می‌کوشیم.
کد خبر : 39125

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فروردین ماه حیات مجدد طبیعت است و مهر ماه آغاز بهار علم و دانش‌آموزی، مهرماه و آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان و ره‌پویان علم و دانش شورآفرین و نویدبخش فردایی بهتر است. با آغاز سال تحصیلی جنب‌و‌جوشی دیگر در مراکز آموزش عالی پدید می‌آید و دانشگاه آزاد اسلامی گناباد نیز به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، دانشگاهی که به فرموده مقام معظم رهبری، یک امید برای سیل مشتاقان تحصیلات عالی در سراسر کشور است از این قاعده مستثنی نیست و در شرایطی به استقبال سال تحصیلی و دانشجویان تازه وارد می‌رود که همانند سنوات گذشته و حتی بیش از آن تمامی توان خود را در طبق اخلاص می‌گذارد تا میزبانی شایسته برای دانشجویان ورودی جدید بوده و هم نظاره‌گر ارتقای تعلیم و تربیت و اعتلای دانش فرزندان و آینده‌سازان میهن عزیز و اسلامیمان باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در جلسه هیات رئیسه واحد که به مناسبت سال تحصیلی 95-94 تشکیل شد با تبریک سال تحصیلی جدید به دانشجویان، استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی، گفت: تقارن مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید با مناسبت‌های هفته دفاع مقدس، روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر بسیار خجسته است.








یعقوبی اول ریابی: مجتمع‌های خوابگاهی دختران و پسران واحد گناباد با امکانات و فضای مناسب که در نوع خود بی‌نظیر است و با امکانات خوب و فضایی مطلوب و با نظارت کاملی که صورت می‌گیرد، موجبات آرامش خاطر و خیال دانشجویان و خانواده‌های انان را فراهم آورده است

دکتر مجتبی حسن زاده با بیان اینکه در سال تحصیلی 95-94 علاوه بر اینکه میزبان دانشجویان تازه وارد خواهیم بود، افزود: به حول و قوه الهی و با تلاش‌هایی که در مدت یک سال گذشته انجام شده است در رشته‌های جدید و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز پذیرش دانشجو خواهیم داشت.


رئیس واحد گناباد همچنین توصیه‌ای به همکاران خود کرد و گفت: یکی از اصول مهم، تکریم ارباب رجوع است و هر چند که کارکنان آن را مدنظر قرار می‌دهند، اما باز هم توصیه می‌کنم که همکاران در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها به این مهم توجه خاصی داشته باشند.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد هم با تبریک به دانشجویان ورودی جدید و تشکر از حسن انتخابی که داشته‌اند، اظهار کرد: پذیرش و ثبت‌نام دانشجویان جدید آغاز شده است و بحمدالله با ایجاد رشته‌های جدید تحصیلی که مورد نیاز جامعه و از برترین‌ها است استقبال خوبی هم صورت خواهد گرفت.


دکتر مهدی یعقوبی اول ریابی از آمادگی خود و همکارانش در اداره آموزش و مدیران گروه‌های آموزشی در راهنمائی و پاسخگوئی به دانشجویان تازه وارد و خانواده‌های آنان خبر داد و عنوان کرد: همانند سنوات گذشته برای دانشجویان ورودی جدید جلسه توجیهی خواهیم گذاشت.


معاون دانشجوی واحد گناباد هم در این جلسه با توجه به امکانات و پتانسیل‌های حوزه معاونت دانشجوئی واحد گناباد، گفت: مجتمع‌های خوابگاهی دختران و پسران واحد گناباد با امکانات و فضای مناسب که در نوع خود بی‌نظیر است و با امکانات خوب و فضایی مطلوب و با نظارت کاملی که صورت می‌گیرد، موجبات آرامش خاطر و خیال دانشجویان و خانواده‌های انان را فراهم آورده است.


جواد روحانی از مجموعه بزرگ ورزشی امام علی(ع) دانشگاه هم نام برد و افزود: دانشجویان می‌توانند از امکانات این مجموعه ورزشی که در سطح شهرستان بی‌نظیر است استفاده کنند.


وی ادامه داد: علاوه بر مجموعه ورزشی امام علی(ع)، در مجتمع‌های خوابگاهی، تسهیلات و امکانات ورزشی مورد نیاز دانشجویان را نیز فراهم آورده‌ایم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته