دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1393 - 09:18
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش در گفت‌‌وگو با آنا:

نقل و انتقال فرهنگیان هوشمندسازی می‌شود/ انتقال به کلانشهر‌ها ممنوع است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در دست بررسی است، گفت: تلاش می‌کنیم سال آینده این موضوع به وسیله یک سیستم هوشمند انجام شود.
کد خبر : 3911

سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص وضیعت بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در سال 94 اظهار کرد:‌ نقل و انتقال فرهنگیان در حال بررسی است و در نظر داریم سال آینده نقل و انتقال فرهنگیان به وسیله یک سیستم هوشمند انجام شود.


وی با اشاره به مزایای نقل و انتقال فرهنگیان از طریق یک سیستم هوشمند بیان کرد: با هوشمند شدن نقل و انتقال، این کار در یک محیط شفاف و قابل رویت انجام می‌شود تا تمام فرهنگیانی که متقاضی نقل و انتقال هستند، بدانند در کدام مدرسه و کدام منطقه چه تعداد نیرو مورد نیاز است و متناسب با این نیازها درخواست خود را ارائه کنند.


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: نقل و انتقال به کلان شهرها بر اساس مقررات جاری ممنوع است و بخشنامه آن قبل از عید ابلاغ می‌شود. ساماندهی نیروی انسانی نیز آغاز شده است و تلاش می‌کنیم تا نقل و انتقال و ساماندهی نیروها با یکدیگر در نظر گرفته شود و به صورت همزمان ابلاغ شود و مشکلاتی همچون کمبود نیروی انسانی به خصوص در جنسیت مرد مرتفع شود.


به گزارش آنا، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش چندی پیش درباره وضعیت نقل و انتقال معلمان به شهرهای بزرگ گفت: از زمانی که من وارد وزارتخانه شده‌ام تنها به ۱۳۰ نفر مجوز انتقال به تهران داده شده است که این افراد دارای مشکلات خاص بوده‌اند.


وی همچنین تاکید کرد: تا ۱۰ سال آینده ۵۰ درصد از نیروهای آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند و اگر ما بتوانیم این سیاست را ادامه دهیم، ردیف‌های استخدام به مناطق محروم اختصاص می‌یابد و به یک تعادل می‌رسیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته