دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جلالی: نگذاشتند 6 بار قهرمان شوم

سرمربی سایپا با قاطعیت می‌گوید مانع کسب افتخار بیشتر او در لیگ برتر شدند.
کد خبر : 39104

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ورزش سه، مجید جلالی شب گذشته بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس مهمان برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش بود و حرف‌های جالبی زد که خواندن اظهارات او خالی از لطف نیست:


تحمل ندارم
حدود 36 سال است مشغول مربیگری هستم اما الان احساس می‌کنم واقعا تحملم کم شده است؛ این را در کنار زمین کاملا درک می‌کنم. پیش از بازی با پرسپولیس به دستیارانم گفتم سعی دارم روی نیمکت بنشینم و شما با من در ارتباط باشید چون در بازی جام حذفی نزدیک بود کنار زمین کنترلم را از دست بدهم.
گفتند بلد نیستی حقت را بگیری
بیش از 30 سال زحمت می‌کشی اما همواره مورد تهاجم قرار می‌گیری، حقت تضییع می‌شود و هر چقدر ساکت می‌مانی بیشتر سرت کلاه می‌رود. من در باشگاهی حضور داشتم که می‌گفتند وقتی کنار زمین هستی و داور علنا حق تیمت را می‌خورد نمی‌توانی حقت را بگیری. به همین دلیل گفتند آقای جلالی تو به درد سرمربیگری در تیم ما نمی‌خوری. من هم گفتم بیشتر از این نمی‌توانم کاری انجام دهم. نمونه‌هایی را مثال می‌زدند که با اعتراض کنار زمین حق تیمشان را می‌گیرند و به من می‌گفتند تو فقط تماشاگر بازی هستی و آخر بازی خیلی راحت می‌روی.
3 با تجربه آوردم صدای همه درآمد
سرمربی وحدت هم که بودم بازیکنان تیم‌های نوجوانان و جوانان را در تیم بزرگسالان بازی می‌دادم. بیش از 35 سال است حدود 300 بازیکن را به فوتبال معرفی کردم اما هیچوقت هیچ جا آنها را به حساب نیاوردند ولی مثل امسال که هنوز هفته ششم است و ما 3 بازیکن باتجربه می‌آوریم زمین و زمان را یکی می‌کنند. این اتفاقات آدم را آزار می‌دهد. در یک باشگاه مقابل بازیکنانی که با سیستم دلالی قصد ورود به تیم را داشتند و به درد من نمی‌خوردند را گرفتم ولی من را از سرمربیگری برکنار کردند. این موارد را نمی‌توانم جایی بگویم.
کنترل ندارم
قبول دارم تحملم کم است. به دستیارانم گفتم نهایتا امسال و سال آینده سرمربیگری خواهم کرد چون واقعا دیگر اعصابم نمی‌کشد و کنترلم روی خودم کم است. الان این حرف‌ها را زدم ولی در آینده ناراحت می‌شوم. الان احساس می‌کنم نمی‌توانم خودم را کنترل کنم.
بلندگو ندارم حرف‌هایم را بزنم
امروز بازی را بردیم و داور علیه ما قضاوت کرده است اما همه جا می‌بینم یک طرفه به سود حریف است که این اتفاقات خیلی آزارم می‌دهد. عملکرد داوران هم به آراء بگذارند پرسپولیس پیروز خواهد شد چون تماشاگران بیشتری دارد. کاری از دستم بر نمی‌آید و نه آنقدر بلندگو در دسترسم است که حرف‌هایم را بزنم. این فقط برای یک بازی است اما وقتی در طول سال‌ها کار کردن این اتفاقات را ببینی نمی‌توانی صحبت نکنی.
ای‌کاش می‌توانستم بگویم...
یکی به من گفت چرا سال گذشته تیمت نتوانست سهمیه بگیرد ولی گفتم بهتر است از من بپرسی چرا در 14 دوره اخیر لیگ برتر تیم تو فقط یک بار قهرمان شده است. اگر بتوانم این موارد را جمع‌بندی کنم و بیاورم می‌توانستم بگویم تیمم باید 6 دوره قهرمان لیگ برتر می‌شد. ای‌کاش می‌توانستم بگویم به چه شکل‌هایی نگذاشتند این اتفاق بیافتد. نگفتن این چیزها سخت و آزار دهنده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: مجید جلالی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته