دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1394 - 22:51

رقابتهای مقدماتی زیر ۱۶ سال - تبریز؛ پیروزی ایران در اولین گام

تیم فوتبال زیر ۱۶ سال ایران در نخستین بازی خود در چارچوب رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا، از سد لبنان گذشت.
کد خبر : 39076

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شاگردان حمید علیدوستی در اولین دیدار خود در گروه E رقابتهای فوتبال نوجوانان مقدماتی قهرمانی آسیا، عصر امروز – چهارشنبه ۲۵شهریور - در مصاف با تبم نوجوانان لبنان به پیروزی قاطع رسیدند.


تیم فوتبال نوجوانان ایران در این دیدار موقعیت های فراوانی روی دروازه لبنان ایجاد کرد که مهاجمان در اکثر این موقعیت ها ناکام بودند و تنها، نامداری در دقیقه ۸، محمد رضا غبیشاوی در دقیقه ۱۲ و محمد سرداری در دقیقه ۴۷ گل های نوجوانان ایران را به ثمر رساندند. تک گل لبنان نیز توسط محمود کاوار دردقیقه ۸۷ وارد دروازه ایران شد.


کوربانو چاریمارات داور ترکمنستانی این دیدار، در دقیقه ۲۶ ، سامی جیمز از تیم لبنان را با کارت زرد جریمه کرد. سعدالیایف ازتاجیکستان و محمد قربانف از ترکمنستان کمک داوران این بازی بودند.


شایان ذکر است، پیش از این دیدار، تیم فوتبال نوجوانان هند با نتیجه پنج بر صفر از سد تیم بحرین گذشته بود.


مسابقات فوتبال نوجوانان گروه E ، مقدماتی قهرمانی آسیا در تبریز، روز جمعه – ۲۷ شهریور - با دیدار تیم های لبنان و بحرین از ساعت ۱۴ در ورزشگاه یادگار امام (ره) و مصاف هند و ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد پیگیری می شود.


گفتنی است رقابتهای فوتبال نوجوانان گروهE مقدماتی قهرمانی آسیا در تبریز از ۲۵ تا ۲۹ شهریور با حضور تیم های ایران، بحرین، لبنان و هند به میزبانی باشگاه گسترش فولاد برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب