دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نهمین جلسه هیات امنای استان سیستان و بلوچستان تصویب شد

راه‌اندازی مرکز تحقیقات کاربردی علوم زیست‌محیطی واحد چابهار/ سرپرستان واحد زابل و ایرانشهر رئیس شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از تصویب راه‌اندازی مرکز تحقیقات کاربردی علوم زیست‌محیطی واحد چابهار خبر داد.
کد خبر : 39059

دکتر امین رضا کمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، مصوبات نهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان را بدین‌گونه تشریح کرد:


در دستور نخست نهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، احکام سرپرستان واحدهای زابل و ایرانشهر در راستای ارتقاء مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از استماع گزارش، عملکرد حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی، ارتقای حکم دکتر محمد مجوزی سرپرست واحد زابل از تاریخ انتصاب (94/5/14) از سوی اعضاء حاضر در جلسه به ریاست واحد زابل با اکثریت آرا به تصویب رسید.


همچنین پس از برسی عملکرد حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی، دکتر حمید بهادر سرپرست واحد ایرانشهر از تاریخ انتصاب (93/2/13) تاکنون از سوی اعضای هیات امنا حاضر در جلسه، ارتقای حکم وی به ریاست واحد ایرانشهر با اکثریت آرا به تصویب رسید.


دستور دوم جلسه تعیین تکلیف اراضی و املاک آزاد واحد زاهدان برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و تصمیم‌گیری درباره فعال‌سازی پارک علم و فن‌آوری و طرح شهرک فن‌آوری آزاد (شفا) بود که در این بخش پس از بررسی مستندات مربوط به زمین‌های 24 هکتاری و 70 هکتاری متعلق به سازمان سما و علوم تحقیقات سابق (مجموعا 94 هکتار ) و با توجه به نیاز واحد مرکز استان با اکثریت آراء مصوب شد که این زمین برای فعالیت‌های پارک علم و فناوری با رویکرد طرح‌های شفا، صنفی و خدماتی در راستای فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و دانش‌بنیان برابر با مقررات و دستورالعمل‌های سازمان مرکزی مورد استقاده قرار گیرد.


دستور سوم نهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بررسی نحوه پیشرفت طرح سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد (ساها)استان بود که در این بخش گزارش نحوه پیشرفت طرح سامانه آزمایشگاه همکار آزاد (ساها) ارائه شد و در پایان اکثریت اعضاء از چگونگی پیشرفت آزمایشگاه‌های همکار آزاد (ساها) اعلام رضایت کردند.


دستور چهارم تصویب مرکز تحقیقات کاربردی علوم زیست محیطی واحد چابهار بود؛ این طرح نیز با توجه به موقعیت مناسب و دسترسی به دریای عمان و هزینه مناسب راه‌اندازی طبق طرح توجیهی با اکثریت آرا به تصویب رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب