دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1394 - 15:56

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی ارتحال آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر : 39037

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:


«انا لله و انا الیه راجعون


ارتحال عالم مجاهد و پارسا، حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ ابوالقاسم خزعلی «رضوان‌الله‌علیه » موجب تأثر و تألم شدید تمامی ارادتمندان، نیروهای انقلابی، طلاب، روحانیت، حوزه‌های علمیه و داغدار شدن مردم مؤمن و قدرشناس ایران گشت.


این عالم بزرگوار از جملۀ پیشگامان مبارزان راه انقلاب و از چهره‌های اثرگذار و یاران صمیمی نظام جمهوری اسلامی و از وفاداران غیور و صادق امام راحل و رهبری عزیز بود، که در همۀ عرصه‌های مهم کشور در دوران انقلاب شجاعانه و با صراحت و شجاعت تمام نقش‌‌آفرینی کرد.


این انسان بزرگ ومتقی، همیشه در موضع عالم دینی فاضل و مجاهدی صبور، سیاستمداری صادق و انقلابی صریح ظاهر شد و همه توانایی‌های خود را در کفۀ حق و حقیقت نهاد و تمام وجود خود را وقف اسلام و انقلاب و ولایت فقیه و خدمت به خلق خداکرد.


بارزترین جنبه سیاسی شخصیت آیت‌الله خزعلی حضور مستمر و شایان در نهضت اسلامی امام خمینی(ره) بود.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیه ترحیم خود، ضمن اعلام تسلیت به تمامی عاشقان و دوستداران و ارادتمندان ایشان به ویژه به بیت مکرم ایشان و مردم عزیز ایران اسلامی و آرزوی علو درجات برای این فقید سعید را از آستان احدیت مسألت کرده و از ملت وفادر و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می کند تا با حضور پرشور خود، در مراسم های تشییع، ترحیم و بزرگداشت این عالم مجاهد، از خدمات صادقانه و شخصیت علمی و سیاست مدار صادق ایشان تجلیل کرده و برای شادی روح و علو درجات آن مرحوم دعا کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته