دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1394 - 15:24

رئیس و نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفتند

آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت آیت الله خزعلی را تسلیت گفتند.
کد خبر : 39030

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متن این پیام به شرح ذیل است:


ارتحال عالم ربانی و روحانی مجاهد ،حافظ و مفسر قرآن کریم و نهج البلاغه و عضو محترم مجلس خبرگان رهبری مرحوم آیت‌الله آقای شیخ ابوالقاسم خزعلی(طاب ثراه) موجب تاثر و تالم گردید.


آن عالم فرزانه و خطیب توانا حیات پربرکت خویش را از یکسو صرف ترویج اسلام ناب محمدی، گسترش معارف والای علوی و فرهنگ غدیر و از سوی دیگر مبارزه با طاغوت پهلوی و حمایت قاطع از امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی و رهبری معظم (مدظله العالی) نمود.


اینجانب ضمن عرض تسلیت محضر مبارک حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان خراسان رضوی و بیت محترم آن مرحوم، رحمت، رضوان الهی و علو درجات را برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.


پیام تسلیت آیت‌الله هاشمی شاهرودی


همچنین نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت آیت‌لله ابوالقاسم خزعلی را تسلیت گفت.


پیام تسلیت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی به شرح است:


«بسمه تعالی


انا لله و انا الیه راجعون


بدینوسیله درگذشت عالم ربانی خطیب ارجمند و روحانی مجاهد حضرت آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی که عمری در خدمت به اسلام و مجاهدت در راه انقلاب گذرانده و منشأ خدمات و آثار فراوان بوده اند را به محضر ولی عصر (ارواحنا فداه) و مقام معظم رهبری (دام ظله) و روحانیت و حوزههای علمیه و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات ایشان را خواستارم.


والسلام علیکم و رحمة الله


سید محمود هاشمی شاهرودی»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته