دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیام دکتر میرزاده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به آینده جوانان و سرنوشت جامعه بی‌تفاوت نخواهد بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در یادداشتی به مناسبت سال تحصیلی جدید، آغاز بهار علم و دانش را تبریک گفت.
کد خبر : 39011

به گزارش آنا، متن کامل یادداشت دکتر حمید میرزاده به شرح زیر است:


«یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ مِنکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُواْ الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ( مجادله آیه11)


مهرماه بهاری شورانگیز و نشاط آور برای جوانان مشتاق علم و دانش است که سرمایه های راستین جامعه به شمار می روند و هیچ مزیت و فضیلتی برای یک جامعه بالاتر از داشتن انسان های آگاه و دانا نیست.


عصر جدید را باید عصر تحولات شگرف بشر نامید که با شتابی فراگیر مرزهای علم و دانش را طی می کند و در این مسیر جوامع پیشرفته با به کارگیری آموخته هایش توانسته علم و ثروت را معنا کند.


امروز داشتن منابع طبیعی به تنهایی ضامن امنیت، رفاه و قدرت کشور نیست بلکه داشتن یک جامعه آگاه و توانمند آینده هر ملتی را تضمین می کند، رسالت و مسئولیت دانش آموزان، استادان و فرهیختگان از این منظر حساس و ارزشمند است که می توانند راه تعالی یک ملت را ترسیم کنند.


غفلت از توسعه علمی آموزش و دانایی آثار زیانباری را برای نسل های آینده خواهد داشت و جامعه دانشگاهی وظیفه دارد با رصد و پایش تحولات دنیای امروز در تعیین سرنوشت کشور بیش از پیش سهیم باشد.


بی تردید دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم حیات خود نسبت به آینده جوانان و سرنوشت جامعه بی تفاوت نخواهد بود و در این راه پویایی، نوآوری و تبدیل دانش به ثروت را با بهره گیری از توان علمی فرهیختگان و جوانان این دانشگاه سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.


اینجانب سال جدید تحصیلی را به همه استادان ارجمند، دانشجویان عزیز و همکاران دلسوز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، تبریک می گویم و از خداوند علیم و حکیم برای یکایک این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.


حمید میرزاده


رییس دانشگاه آزاد اسلامی»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته