دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1394 - 10:29
در گفت‌و‌گو با آنا

سیاوش بختیاری‌زاده: امیدوارم استقلال اهواز در لیگ بماند/ تیمم جوان و کم‌تجربه است

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: استقلال اهواز تیم جوان و کم تجربه‌ای است و از لحاظ مالی هم نسبت به سایر تیم ها کمترین پول را به بازیکنانش داده است ولی با این حال هدف این فصل ما ماندن در لیگ برتر است.
کد خبر : 38969

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال اهواز که با خرید سهمیه تیم فوتبال فولاد نوین اهواز موفق به حضور در لیگ برتر ایران شد از تیم های جوان این فصل است که در 6 هفته سپری شده از این رقابت‌ها با کسب پنج امتیاز در رده 12 جدول رده‌بندی و بالاتر از تیم‌های راه‌آهن، پرسپولیس، نفت تهران و فولاد قراردارد.


سیاوش بختیاری زاده سرمربی تیم استقلال اهواز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در خصوص عملکرد تیمش در این فصل از رقابت های لیگ برتر گفت: «در حالی که اکثر تیم های لیگ برتری اردوی آمادگی خود را در ترکیه و شهرهای خوش آب وهوای ایران برگزار کردند تیم ما تمرینات آمادگی خود را طی 10 روز در اهواز برگزار کرد و در طول این مدت کوتاه باید خود را مهیای مسابقات می کردیم. ما با آمادگی کمی وارد مسابقات شدیم و در واقع بازی های ابتدایی لیگ برتر حکم بازی های تدارکاتی و آماده‌سازی را برای ما داشت.»


وی ادامه داد: «با این حال شرایط تیم رفته به رفته بهتر شد . ما امروز دیگر مشکلات اول فصل را نداریم و به طور حتم با گذشت زمان شرایمان بهتر هم خواهد شد. با توجه به وضعیت کلی استقلال اهواز معتقدم تا به امروز نتایج بدی در لیگ کسب نکرده‌ایم و قرار گرفتن تیم ما در رده دوازدهم جدول نشان از ضعف کلی تیم ما نیست. ما بالاتر از تیم هایی قرار گرفته ایم که میلیاردها تومان بیشتر از استقلال اهواز خرج کرده‌اند و بازیکنان اسمی و بزرگی در آنها بازی می کنند.»


سرمربی استقلال اهواز در ادامه در مورد استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب استقلال اهواز افزود: «فوتبال خوزستان مهد فوتبال ایران است و جوانان مستعد و آینده داری در این استان حضور دارند که باید مربیان تیم هایی که در این استان فعالیت می کنند به این جوانان اعتماد کنند. من هم به عنوان یک مربی لیگ برتری از چند بازیکن جوان در ترکیب تیمم استفاده کردم که تا اینجای کار از عملکرد آنها رضایت دارم و همچنین چند بازیکن جوان دیگر هم در استقلال حضور دارند که می توانند در ادامه راه به ما کمک کنند و چون تا الان کارت بازی آنها صادر نشد نمی توانستیم از این بازیکنان استفاده کنیم.»


بختیاری زاده در خصوص حذف از جام حذفی و باخت مقابل تیم کارای شیراز اظهار کرد: «ساختار تیمی ما در لیگ برتر بصورت دفاعی است که اکثر کارشناسان به ما انگ دفاع اتوبوسی را می چسبانند ولی دفاع هم جزئی از فوتبال است و ما با رویکرد دفاعی در لیگ حاضر می شویم ولی در بازی مقابل کارا ساختار تیم را تغییر دادیم و هجومی وارد بازی شدیم و 120 دقیقه هم از حریف بهتر بازی کردیم و کار به پنالتی کشید و در ضربات پنالتی هم متاسفانه بازی را واگذار کردیم.»


وی در پایان گفت: «استقلال اهواز تیم جوان و کم تجربه ای است واز لحاظ مالی هم نسبت به سایر تیم ها کمترین پول را به بازیکنان داده است ولی در هر صورت هدف این فصل ما ماندن در لیگ برتر است و امیدواریم با برنامه ریزی خوب بتوانیم به هدفمان برسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب