دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نخستین جلسه دفاعیه دانشجویان کارشناسی ارشد واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برگزار شد

پس از چهار نیم‌سال از ثبت‌نام نخستین دوره دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، نخستین جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 38967

معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: با حضور هیأت رییسه و چند تن از مسئولان، استادان و دانشجویان کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی، امیر رضایی در حضور هیأت داوران به عنوان نخستین دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع واحد دانشگاهی مسجدسلیمان موفق شد از پایان‌نامه خود دفاع کند.


دکتر صابر ملاعلی‌زاده گفت: پس از ارائه این پایان‌نامه که با عنوان «مدلسازی یک مسأله طراحی شبکه زنجیره تأمین چند‌ محصولی در زنجیره تأمین چندمرحله‌­ای با حمل ونقل هزینه ثابت سه بعدی و حل آن با الگوریتم‌­های فرا ابتکاری» بود، هیأت داوران متشکل از دکتر میلاد جاسمی، دکتر بیتا بنواری، دکتر سعید قانع و مهندس رضا سلطانی به خاطر ارزش علمی بالا که منجر به استخراج دو مقاله ISI شده و همچنین تسلط امیر رضایی در ارائه مطلب و پاسخ به سوالات مطرحه، نمره کامل(18) را برای این پایان نامه در نظر گرفتند.


رئیس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان نیز با تجلیل از امیر رضایی نخستین فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد واحد مسجدسلیمان، اظهار کرد: بسیار خرسندم که پس از مدت‌ها شاهد به ثمر رسیدن نتیجه تلاش و همت خیرخواهان این واحد دانشگاهی در راستای راه‌اندازی تحصیلات تکمیلی هستم و همین جا با تشکر از تلاش همه عزیزانی که یاری گر مسئولان دانشگاه در این باره بودند، به دانشجویان گرامی که از این به بعد موفق به اتمام این مرحله تحصیلی می‌شوند تبریک و برایشان در تمامی شئونات زندگی آرزوی موفقیت می‌کنم.


دکتر مسعود شهبازی خاطرنشان کرد: در کنار آموزش، مأموریت خطیری دیگر در بُعد تحقیقات و باز تولید علم نیز به عهده متولیان دانشگاه است. در همین رابطه به دنبال این موضوع هستیم که با راه‌اندازی رشته‌های مختلف در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و فراهم کردن امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی مناسب که از جمله اهداف استراتژیک ما است، نقش موثری در سربلندی ایران اسلامی داشته باشیم.


در نخستین روز دفاعیه دانشجویان کارشناسی ارشد واحد دانشگاهی مسجدسلیمان علاوه بر امیر رضایی دو دانشجوی دیگر کارشناسی ارشد مهندسی صنایع این واحد دانشگاهی به نام‌های پگاه امینی جم و همایون شولی چهارلنگی موفق شدند از پایان‌نامه‌های خود به ترتیب با عنوان‌های «ارائه رویکردی ترکیبی از تکنیک‌های تصمیمگیری چند معیاره جهت رتبه بندی شعب بانک (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات در سطح شهر اهواز)» و «تاثیر آموزش‌های حین کار بر بهره‌برداری پرسنل در صنایع کوچک استان خوزستان» دفاع کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته