دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1394 - 14:48
در جلسه هیأت رئیسه واحد بابل مطرح شد؛

هجمه و بی‌مهری نسبت به برخی از واحدهای دانشگاهی ادامه دارد

قائم مقام فرهنگی واحد بابل گفت: بعد از گذشت دو سال از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و ریاست کارآمد دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، همچنان هجمه و بی‌مهری نسبت به برخی از واحدهای دانشگاهی ادامه دارد.
کد خبر : 38953

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید مختار موسوی در جمع اعضای هیأت رئیسه بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به پیشنهاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و با تأیید و هدیه یک میلیون تومانی حضرت امام خمینی(ره) و مدیریت دکتر جاسبی در سال 1361 با شایسته سالاری مدیران لایق و ایستادگی مقابل برخی نا اهلان پا به عرصه علم و دانش گذاشت و امروز بعد از سی و چهار سال فعالیت به برکت همان کمک حضرت امام (ره) و تلاش و فعالیت مدیران زحمتکش و لایق و توانا در سراسر کشور موفقیت‌های بزرگی در تعالی آموزش عالی کسب کرده و یکی از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری جهان است.


موسوی تأکید کرد: ساخت و سازهای اصولی و توسعه‌ فضای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی در سراسر دانشگاه آزاد اسلامی خود بیانگر این مطلب است.


قائم مقام فرهنگی واحد بابل با توجه به برخی بی‌مهری‌ها گفت: متاسفانه شایسته سالاری و لیاقت که در مدیریت واحدها حاکم بود، کم‌کم در دانشگاه رخت بر می‌بندد، از دکتر میرزاده رئیس دانشگاه که مدیری هوشمند و لایق است درخواست می‌شود با پیگیری این مطالب را به سمع رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی برسانند تا واحدهای دانشگاهی امیدوارانه به فعالیت خود ادامه دهند.


وی بیان کرد: متولیان اصلی دانشگاه‌ها استادان و دانشجویان هستند؛ حیف است این نعمت را از دست دهیم، به فرموده حضرت امام جواد (ع) اگر خدمت و نعمتی مورد شکر و سپاس قرار نگیرد، خطا و گناه بزرگ و غیر قابل بخششی است.


سرپرست واحد بابل نیز با توجه به برخی از مصوبات دهمین جلسه هیأت امنای استان مازندران، گفت: این جلسه با حضور دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که وی رهنمودهای آموزشی را به حاضران داد.


حجت‌الاسلام دکتر حسن قلی پور بیان کرد: در چارچوب قانون شرکت دانش‌بنیان را به سمت جلو خواهیم برد؛ در مرکز تحقیقات کارهای بزرگی در حال انجام است.


قلی پور از استقبال دانشجویان جدید الورود ابراز خرسندی کرد و افزود: به لطف خداوند متعال دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با برخورداری از رشته‌های تحصیلی متنوع و امکانات آزمایشگاهی و تجهیزات مدرن آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در جذب دانشجو به همت استادان و کارکنان خدوم و تلاش مدیران حراست و روابط عمومی موفق عمل کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته