دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1394 - 12:39

دوردور بازی خطرناک بچه پولدارهای کالیفرنیا با پورشه و فراری در خیابان‌های بورلی‌هیلز + ویدئو

فیلم حرکت سریع و غیر قانونی سوپرکارهای متعلق به بچه پولدارهای کالیفرنیا در شبکه اجتماعی منتشر شده و پلیس این ایالت آمریکا در تعقیب خلافکاران است که گفته می‌شود «مصونیت دیپلماتیک» دارند.
کد خبر : 38950

به گزارش خبرنگار اجتماعی آنا، اداره پلیس بورلی هیلز و پلیس فدرال آمریکا در تعقیب افرادی است که با دوردوربازی سریع و خطرناک، جان شهروندان را در یک منطقه مسکونی بورلی هیلز در ایالت کالیفرنیا به خطر انداخته‌اند.


فیلمی که از این اتفاق منتشر شده، یک فراری لافراری (Ferrari LaFerrari) سوپرکاری را که فقط 400 دستگاه از آن تولید شده است و بیش از یک میلیون دلار قیمت دارد، نشان می‌دهد که با یک دستگاه پورشه کورس گذاشته است.






فراری لافراری 950 اسب بخار قدرت دارد و در مدت 3 ثانیه می‌تواند از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.


به گزارش هالیوود ریپورتر، ستوان لینکلن هوشینو، سخنگوی اداره پلیس بورلی هیلز اعلام کرده است که خودروی فراری پلاک کشور قطر را دارد. به گفته این سخنگو، مالکان این خودروها مدعی هستند که هیچ کار خلاف قانونی انجام نداده‌اند و از «مصونیت دیپلماتیک» برخوردارند. با این حال پلیس کالیفرنیا به دنبال راهی برای برخورد با خلافکاران است.



هنوز اعلام نشده که خودروی پورشه پلاک کدام کشور را دارد.


تولید فراری لافراری به عنوان جانشین انزو فراری در سال 2013 آغاز شده است و این خودرو با قیمت 1.3 میلیون دلار تا 1.5 میلیون دلار در آن زمان فروخته شده و اکنون قیمتش به دو برابر رسیده است.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: پورشه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته