دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان معرفی شد

جلسه معارفه سرپرست حراست واحد رودان با حضور مسئولان استان، حسن داوری رئیس واحد رودان و جمعی از کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 38896

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این جلسه با توجه به نقش و جایگاه حراست در دانشگاه گفت: پاسداری و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب از مهمترین وظایفی است که مسئولان حراست باید اهتمام بیشتری به این مسله مهم داشته باشند و با جدیت هر چه تمام تر در این عرصه فعالیت کنند.


محسن دهقانی هموار کردن راه و برداشتن موانع احتمالی در دانشگاه‌ها را از دیگر اهداف حراست در دانشگاه یاد کرد و افزود: متولیان حراست باید با هوشیاری و ذکاوت موانع و مشکلات را از مسیر حرکت دانشگاه و این مجموعه بردارند و دانشگاه را در رسیدن به اهداف اصلی خود که همان تعالی و پیشرفت جامعه و کشور است، یاری رسانند.


مسئول حراست دانشگاه آزاد استان هرمزگان هم با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران خود در این واحد دانشگاهی گفت: ایجاد نظم و انسجام در تشکیلات سازمانی دانشگاه از جمله وظایفی است که بر عهده مسئولان حراست است که باید مسئولان امر با دقت بیشتری در این زمینه ایفای نقش کنند.


اسلام رئیسی افزود: با توجه به اهمیت جایگاه حراست در دانشگاه و نقش کلیدی آن در این مجموعه، تلاش براین است تا با معرفی افراد با تجربه و صلاحیت‌دار، فضای مناسب و مورد نیاز جامعه دانشگاهی امروز فراهم سازیم.


در پایان این جلسه حکم صادرشده پس از قرائت، به موسی افسا ابلاغ و وی به مدت یک سال به این سمت منصوب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته